Besparen op een webbouwer kan, maar ik vraag mij altijd af of dat wel zo'n goed idee is.
Het verschil is erg groot met de meeste andere webshops.
-De achtergrond laten repeaten (herhalen) prima en graag zelfs. Maar dan moeten deze lijnen niet duidelijk zijn. Hier bij mij op het scherm wel erg duidelijk en is zonde.
-Logo is inderdaad erg jammer. Wat als je ooit mee gaat doen met flyers of adverteren op bepaalde websites? Een logo moet aanspreken, dit is niet meer dan een vorm (inderdaad met raffelige rand) neerzetten en daar wat tekst over heen kalken. Lettertype had veel sprakelender gekund, maar dat kan ook kwestie van smaak zijn.
-Ik zou veel netter zijn. Bij de voorwaarden is de telefoonlink bijvoorbeeld blauw, de standaard opmaak.
-Het plaatje onder de welkomstekst is ook erg jammer. Wat producten van de site af geplukt en deze op een plaatje geknipt en geplakt. Ziet er erg onprofessioneel uit.
Al die puntjes oogt de webshop ook gewoon goedkoop, de meeste dingen lijken onafgemaakt of zonder passie of iets dergelijks is gedaan.
Dat zou mij er dus al van weerhouden om hier te shoppen.
Ik shop graag een beetje in luxe. Webwinkel die er mooi uit ziet waar men blij van wordt. En helaas hier word ik het tegenovergestelde van.
Besparen op bijvoorbeeld de webbouwer betekent vaak ook een tegenvallende omzet.
Ik wil je absoluut niet naar beneden halen, maar aan leugens heb je ook niets.
Als ik jou was zou ik direct goed beginnen en het laten doen door een bedrijf dat meer in zijn mars heeft dan dit.
Ohja, verder mis ik het knopje contact. Zoek ik altijd als 1 van de eerste dingen om op een webshop. Ik wil direct contact kunnen leggen en niet zoeken waar ik contactgegevens kan vinden. Er is ruimte genoeg voor nog een knopje