Lightinthebox.com ervaring? Heeft Verisign
1Iemand ervaring met deze site? Ik lees in reviews heel veel verschillende dingen...
Heheh. Ik vroeg me al af of het een onzekere online shopper was die probeerde zichzelf te overtuigen door te zeggen dat het echt wel te vertrouwen was want hij had alles gecheckt waar hij zelf aan kon denken. Ik herken het gevoel wel een beetje.Verkoper schreef:nou zit ik even te twijfelen.. is dit nou reklame voor Verisign of Lichtinhetdoosje.com?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Aan de andere kant is het weer wel zo dat partijen die de moeite nemen om netjes Verisign af te sluiten en op de website te plaatsen blijkbaar zelf ook begrijpen dat de betrouwbaarheid een belangrijk punt is. Waardoor de kans op een serieuze goede webwinkel wat groter is. Garanties geeft het zeker niet maar ik herken wel het idee dat dit soort dingen kunnen helpen bij het vertrouwen.eentje schreef:Verisign is geen garantie voor hoe de leveringen verlopen.
Hoezo zouden zij veel geld verdienen met heel veel administratieve rompslomp, plus het vernietigen van een bestelling die ook gewoon geleverd had kunnen worden?FastEsther schreef:Ik dacht ik bestel een keer bij Light in the box en deed dat vorig jaar in november 2011. Zie ik tot mijn verbazing dat ze pas op 16 januari 2012 geleverd zouden worden. Ik ga op vakantie met de kerstdagen om mijn familie te bezoeken en zie bij terugkomst een e-mail in mijn spambox van Light In The Box. Als u niet binnen 6 dagen reageert vernietigen wij uw schoenen. Ik FedEx gebeld in Nederland en inderdaad wel betaald maar als je niet tijdig op een e-mail reageert door een vakantie dan vernietigen ze je schoenen.
Nu ben ik al maanden bezig met e-mailen, maar dat doen ze net zo lang tot je natuurlijk doodziek ervan bent. Ik zeg dus doe gewoon zaken met een bedrijf in Nederland, want als er iets mis gaat dan vernietigen ze zelfs je prachtige aankoop. En uiteraard is er niemand in Nederland die dan stappen gaat ondernemen en dat weten ze.
Hier verdienen ze veel geld mee.
Dus mijn eerste en ook enige ervaring is negatief en ik zou iedereen afraden daar schoenen te bestellen.
Dat geld voor alles wat je buiten de EU inkoopt.LC schreef:Een tablet besteld voor zo'n 54 euro. Verzendkosten rond de 18 euro, ok, snap ik. Maar toen het pakket door UPS werd bezorgd moesten we nog eens 24 euro invoerrechten betalen. Staat nergens aangekondigd of je moet de hele site van voor tot achter lezen. Ik koop hier nooit meer.
RicardoV schreef:Dat geld voor alles wat je buiten de EU inkoopt.LC schreef:Een tablet besteld voor zo'n 54 euro. Verzendkosten rond de 18 euro, ok, snap ik. Maar toen het pakket door UPS werd bezorgd moesten we nog eens 24 euro invoerrechten betalen. Staat nergens aangekondigd of je moet de hele site van voor tot achter lezen. Ik koop hier nooit meer.
Ligt verder niet aan die webwinkel.
Dat klopt, maar als consument kan je soms ook gewoon 'een mazzeltje' hebben, want ze openen niet altijd elk pakketRicardoV schreef:Ik weet de preciese details ook niet maar normaliter moet je overal invoerrechten over betalen wat je buiten de eu haalt.
Normal invoerrechten is 42 euro. Veel klantten krijg geen handel. !!!LC schreef:Een tablet besteld voor zo'n 54 euro. Verzendkosten rond de 18 euro, ok, snap ik. Maar toen het pakket door UPS werd bezorgd moesten we nog eens 24 euro invoerrechten betalen. Staat nergens aangekondigd of je moet de hele site van voor tot achter lezen. Ik koop hier nooit meer.