Vandaag had ik een idee en in zou jullie mening erover willen weten.
Ik zou gepersonaliseerde kerstbrieven willen verkopen.
Zodat ouders dan een brief voor hun kind(eren) kunnen bestellen en ze denken dan dat het van de kerstman is.
Denken jullie dat dit potentieel heeft?
Re: Feedback idee
2Wat maakt jouw concept onderscheidend ten opzichte van bestaande sites zoals Greetz?
3Ik denk dat er in Nederland een te klein publiek voor de kerstman is, voor Sinterklaas zal er meer animo zijn!Arnaud schreef:Vandaag had ik een idee en in zou jullie mening erover willen weten.
Ik zou gepersonaliseerde kerstbrieven willen verkopen.
Zodat ouders dan een brief voor hun kind(eren) kunnen bestellen en ze denken dan dat het van de kerstman is.
Denken jullie dat dit potentieel heeft?
Maar ik betwijfel over er anno 2014 vraag naar is, daarnaast zijn er al diverse sites die gepersonaliseerde video boodschappen van Sint en Piet aanbieden...
4Ja er zijn al video's van de sint, sms van de sint, mail van de sint, telegram van de sint en brief van de sint.
Hierbij vind ik telegram van de sint nog het leukste omdat dit (telegram) aan het uitsterven is.
Hierbij vind ik telegram van de sint nog het leukste omdat dit (telegram) aan het uitsterven is.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!