Als eerste zal ik ons even voorstellen.
Wij zijn een webwinkel gestart in 2012, echter door geen kennis van e-commerce blijven de grote aantallen bezoekers dus sales helaas uit.
Wij hebben inmiddels een aardig bedrag geïnvesteerd echter zonder noemenswaardig resultaat, wij hebben getracht veel aan organische vindbaarheid te doen ook dit zonder noemenswaardig resultaat.
Nu wij zo'n twee jaar onderweg zijn willen wij of de shop tegen een gering bedrag (lees symbolisch) verkopen of wij zoeken een partner wie veel e-commerce kennis bezit.
Ik heb begrepen om hier direct te mogen posten ik een aantal vragen moet beantwoorden.
- indicatie verkoopprijs (nader te bepalen)
- indicatie maandelijkse bezoekers (zo'n 300)
- welke branche (erotiek)
- indicatie omzet (minimaal)
- indicatie winst (geen)
- indicatie waarde voorraad (geen, dropshipping)
- oprichtingsdatum (1-12-2012)
- conversie percentages (geen idee)
Re: Webwinkel overname www.toys4love.nl
2Je wilt de webshop verkopen, eerst vroeg je wat je kon verbeteren, maar al sinds een week verkondig je het al op Twitter. En ik zie daar al een grote fout, totaal geen interactie met potentiële klanten. Alleen Tweets met aanbiedinfsinfo.
Succes met de verkoop in ieder geval. Mocht je ooit weer willen beginnen met een webshop? Als je het wil? Kun je het leren.
Succes met de verkoop in ieder geval. Mocht je ooit weer willen beginnen met een webshop? Als je het wil? Kun je het leren.
3Hoe bedoel je interactie? Er is niemand die er op reageert?Zyra schreef:Je wilt de webshop verkopen, eerst vroeg je wat je kon verbeteren, maar al sinds een week verkondig je het al op Twitter. En ik zie daar al een grote fout, totaal geen interactie met potentiële klanten. Alleen Tweets met aanbiedinfsinfo.
Heb je concrete tips?
Ik heb mij op dit forum netjes voorgesteld met mijn bedoelingen, stel ik vind iemand die mij kan helpen met SEO en wil (deel)eigenaar worden is dat een optie.
4Ik verwacht niet dat ik iemand vindt dus wil eigenlijk een prijs van 300 euro en dit is dan meer ter vergoeding van de domeinnaam en socialmedia accounts.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!