Dag allemaal!
Het is grappig om voor de eerste keer op dit forum te posten, want ik ben hier de afgelopen weken al regelmatig langs geweest om gebruik te maken van jullie expertise omtrent webwinkels. Dank daarvoor!
Mijn naam is Hessel, ik ben 24 jaar en afgelopen zomer afgestudeerd van de Rijksuniversiteit Groningen. Met een schuin oog hou ik wel in de gaten of er interessante vacatures zijn momenteel, maar ik grijp dit moment van mijn leven vooral aan om mijn droom waar te maken en mijn eigen onderneming te beginnen. Omdat ik zelf helemaal weg ben van elektronica en gadgets heeft dat geleid tot de totstandkoming van mijn gadgetsofzo.nl.
Voor wie nog meer over mij wil weten kan ik nog vertellen dat ik een echte avonturier ben, ik heb een jaar in Zweden en een half jaar in de Verenigde Staten gewoond en ben ook gek van voetbal en basketbal. Zo gek dat ik 's nachts regelmatig wakker blijf om NBA wedstrijden te kijken.
Afgelopen week heb ik me ingeschreven bij de KvK en dat gaf een enorme kick. Ik heb nog geen enkel product verkocht, maar dat kon ook nog niet, omdat ik nog geen betaalmethoden op mijn website aanbood. Dat is sinds vandaag verleden tijd, dus ik hoop dat ik mijn eerste order spoedig binnen heb!
Ik las net in de regels dat het niet de bedoeling is om om tips te vragen, dus dat doe ik dan ook niet, maar als je ze voor me hebt.. GRAAG!
Re: Een korte kennismaking | gadgetsofzo.nl
2Ik zou de slider iets langzamer instellen. De beelden vliegen hier net iets te snel voor mijn ogen voorbij. De site ziet er prima uit. Voor technische gebreken zijn hier experts aanwezig.
De site ziet er prima uit! Ik wens je dan ook veel succes toe.
Ook hoop ik dat je gauw een baan vindt, want je hebt niet voor niets gestudeerd.
Groeten,
Josée
De site ziet er prima uit! Ik wens je dan ook veel succes toe.
Ook hoop ik dat je gauw een baan vindt, want je hebt niet voor niets gestudeerd.
Groeten,
Josée
4Welkom!
Geeft altijd een kick om je eerste KVK inschrijving te voltooien. Mooie winkel, leuke producten en vooral leuk om een webwinkel te starten.
Ik zou inderdaad je slider wat trager zetten.
Geeft altijd een kick om je eerste KVK inschrijving te voltooien. Mooie winkel, leuke producten en vooral leuk om een webwinkel te starten.
Ik zou inderdaad je slider wat trager zetten.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Bedankt voor de tip, de slider blijft nu twee keer zo lang bij een afbeelding staan : )
Voor al uw gadgets! http://www.gadgetsofzo.nl/