Een naam voor mijn website had ik al (http://www.goedkopezwembroeken.nl)
Nu zoek ik nog een goede slogan. Ik heb er een paar bedacht en graag zou ik jullie mening horen over welke de beste is. Of misschien nog een betere weet?
http://www.goedkopezwembroeken.nl
De goedkoopste en mooiste zwembroeken van Nederland!
http://www.goedkopezwembroeken.nl
(als je wil) Zwemmen in voordeel!
http://www.goedkopezwembroeken.nl
Sla je slag! (afgeleid van zwemslag, schoolslag,etc.)
Graag jullie mening!
Re: slogan webshop
2Ik vind sla je (zwem)slag wel grappig. Humor is belangrijk in een slogan
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Re: slogan webshop
3Eens, maar "zwemmen in voordeel" is ook leuk!Het Varaantje schreef:Ik vind sla je (zwem)slag wel grappig. Humor is belangrijk in een slogan
Waarom maak je niet à la Coolblue - alles voor een glimlach verschillende variaties op een thema? Het kledingmaat-gedoe is een kleedhokje, de webmaster is een badmeester, de Help-functie zijn reddingsbandjes, de Algemene voorwaarden zijn het Zwembadreglement, enzovoort, enzovoort.
Kan vast veel mooier en beter als je er energie in steekt, maar het gaat om het idee.
Re: slogan webshop
4Goeie! Je kan met dit onderwerp (zwemmen) leuk uit de voeten op een CoolBlue manier!Ward schreef:Eens, maar "zwemmen in voordeel" is ook leuk!Het Varaantje schreef:Ik vind sla je (zwem)slag wel grappig. Humor is belangrijk in een slogan
Waarom maak je niet à la Coolblue - alles voor een glimlach verschillende variaties op een thema? Het kledingmaat-gedoe is een kleedhokje, de webmaster is een badmeester, de Help-functie zijn reddingsbandjes, de Algemene voorwaarden zijn het Zwembadreglement, enzovoort, enzovoort.
Kan vast veel mooier en beter als je er energie in steekt, maar het gaat om het idee.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: slogan webshop
6Hoi!
Webshop ziet er sowieso goed uit. Zwemmen in voordeel is leuk. Misschien nog persoonlijker en korter: Zwem in voordeel.
Andere ideeën:
Webshop ziet er sowieso goed uit. Zwemmen in voordeel is leuk. Misschien nog persoonlijker en korter: Zwem in voordeel.
Andere ideeën:
- Verdien geld als water.
Lager kun je niet duiken.
Van 'n laag bod naar 'n goed bad.
Prijzenslag.
Vrij zwemmen.
Is ook een sport.
Gediplomeerd in korting.
Re: slogan webshop
7Een mooi lijstje Jodi, dank je, echt leuk!JodiLeunissen schreef:Hoi!
Webshop ziet er sowieso goed uit. Zwemmen in voordeel is leuk. Misschien nog persoonlijker en korter: Zwem in voordeel.
Andere ideeën:
- Verdien geld als water.
Lager kun je niet duiken.
Van 'n laag bod naar 'n goed bad.
Prijzenslag.
Vrij zwemmen.
Is ook een sport.
Gediplomeerd in korting.
En er zitten echt heel leuke bij. Ik ben nu gegaan voor "zwemmen in het voordeel". En bewust niet "zwemmen in voordeel", omdat "zwemmen in het voordeel" afgeleid is van "zwemmen in het geld" en dat is toch wel een prettige associatie.
Prijzenslag is ook een mooie trouwens!
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!
Re: slogan webshop
8Ik ben het eens met Ward, verwerk het in je website. Pak lekker uit met het thema.
Website ziet er bovendien goed uit.
Website ziet er bovendien goed uit.
Creatives by PL. - Luxe woonaccessoires
Re: slogan webshop
9Ik had dezelfde slogan gekozen; vind het ook de leukste. Verder ziet de site er goed uit. Gewoon uit nieuwsgierigheid (niet als commentaar): waarom heb je ervoor gekozen om naast zwembroeken nog een paar andere spullen te verkopen? (De Bazaar, bedoel ik) Op basis waarvan kies je de producten die je daar verkoopt?
Re: slogan webshop
10Ik ben in maart gestopt met mijn winkel (sportzaak) en ik had dus nog een aantal artikelen 'liggen". Daarom de Bazaar opgericht. Ook uit nieuwsgierigheid van; zou het werken? Wat dat betreft kan ik er nog niet echt iets over zeggen; ben pas een week of 7 los. Toch denk ik niet dat ik speciaal spullen in ga kopen voor de bazaar. Want uiteindelijk komt men toch voor zwembroeken.WillieWortel schreef:Ik had dezelfde slogan gekozen; vind het ook de leukste. Verder ziet de site er goed uit. Gewoon uit nieuwsgierigheid (niet als commentaar): waarom heb je ervoor gekozen om naast zwembroeken nog een paar andere spullen te verkopen? (De Bazaar, bedoel ik) Op basis waarvan kies je de producten die je daar verkoopt?
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!
Re: slogan webshop
11Lijkt me een vreemde manier om toch nog wat extra producten te verkopen als het volledig buiten je categorie valt....
Re: slogan webshop
12Eens. Ik zie webwinkels uit omzethonger wel eens branchevreemde producten voeren. De raarste was iemand die gespecialiseerd was in industriële schoonmaakmiddelen en er speelgoed naast ging verkopen, pontificaal in dezelfde B2B-webwinkel.Axeldekker schreef:Lijkt me een vreemde manier om toch nog wat extra producten te verkopen als het volledig buiten je categorie valt....
Niet doen. Je vervreemdt je bestaande klanten van je. Door alles voor iedereen te willen betekenen, beteken je niets meer voor niemand, om het maar eens krom samen te vatten.
Re: slogan webshop
13Mee eens!Ward schreef:Eens. Ik zie webwinkels uit omzethonger wel eens branchevreemde producten voeren. De raarste was iemand die gespecialiseerd was in industriële schoonmaakmiddelen en er speelgoed naast ging verkopen, pontificaal in dezelfde B2B-webwinkel.Axeldekker schreef:Lijkt me een vreemde manier om toch nog wat extra producten te verkopen als het volledig buiten je categorie valt....
Niet doen. Je vervreemdt je bestaande klanten van je. Door alles voor iedereen te willen betekenen, beteken je niets meer voor niemand, om het maar eens krom samen te vatten.
Re: slogan webshop
14Ward schreef:Eens. Ik zie webwinkels uit omzethonger wel eens branchevreemde producten voeren. De raarste was iemand die gespecialiseerd was in industriële schoonmaakmiddelen en er speelgoed naast ging verkopen, pontificaal in dezelfde B2B-webwinkel.Axeldekker schreef:Lijkt me een vreemde manier om toch nog wat extra producten te verkopen als het volledig buiten je categorie valt....
Niet doen. Je vervreemdt je bestaande klanten van je. Door alles voor iedereen te willen betekenen, beteken je niets meer voor niemand, om het maar eens krom samen te vatten.
Die mening snap ik helemaal hoor. En het heeft niets met omzethonger te maken. Mijn gevoel zei ook dat het niet kon. Ik heb getwijfeld, maar dacht: waarom altijd in hokjes denken? Ik kreeg laatst een folder van de Mediamarkt onder ogen met op de gehele voorkant aanbiedingen Uggs. Ik bedoel maar. En als het niet werkt trek ik het er weer af. En het staat niet opvallend in mijn webshop en ook niet tussen de zwembroeken door. Maar goed, je kunt er een andere mening over hebben.
http://www.goedkopezwembroeken.nl : Zwemmen in het voordeel!