DYMOsupport schreef:Geachte Lezers,
Nu zijn niet originele Dymo Labels wellicht aantrekkelijker qua prijs.
Echter de kwaliteit is niet gegarandeerd zoals bij onze originele labels. Ze werken niet altijd.
Daarnaast vervalt bij schade door deze labels de garantie op het toestel.
Voor verdere vragen over onze producten en diensten zijn we te bereiken via twitter, e-mail of chat via
http://www.dymo.com of via 070-7703820 (NL) of via 02-7007453
We zijn klanten of potentiele klanten altijd graag van dienst.
Met vriendelijke groet,
Paul
Dymo Customer Service
Lijkt me logisch dat Dymo liever de eigen, veel te dure, labels verkoopt. En dat je daar een paar argumenten voor op papier moet hebben is me ook wel duidelijk. Maar ik vind "ze werken niet altijd" en "schade aan het toestel" wel wat zwak, vind je niet?
Wat zou er niet werken aan een label? Mocht het om één of andere duistere reden een keer voorkomen dat er niet goed geprint wordt, dan print je toch nog een label... En schade aan het toestel? Ik denk dat het lastig wordt te bewijzen welk soort label gebruikt is en of de schade door het gebruikte label komt, of door een fout in de printer zelf.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben erg voorstander van origineel materiaal zoals toners etc. Het prijsverschil van de Dymo labels is aanzienlijk, de moeite waard om een, minstens zo goed, alternatief te gebruiken wat mij betreft.