Echt lederen riemen en tassen
1Ik ben op zoek naar een groothandel in leren tassen en riemen voor mijn net nieuw opgezette webwinkel. joanzzybagsanddesign.nl. Heeft iemand tips.
Nee — en ik zeg niet graag nee — dat denk ik in dit geval niet.Elektrobert schreef:Dat weet de koper toch niet....Deze denkt een uniek product te hebben.
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Als de Action natuurlijkWard schreef:Mij bekruipt, dezer dagen, wel vaker het gevoel dat allerlei tassen-mevrouwen, sieraden-mevrouwen en accessoires-mevrouwen eigenlijk niet weten hoe een rendabel atelier of productiebedrijf er van binnen uitziet.
Nee, veel erger. De eigenaar van de tassenwinkel parkeert zijn Ferrari áchter de winkel.Romano schreef:Als de Action natuurlijk
Ik krijg ze altijd gratisElektrobert schreef:
Tassen koop ik trouwens nooit online. Een tas moet ik voelen en ruiken.
Bij welke winkel is dat?Jan Roelofsen schreef:Ik krijg ze altijd gratisElektrobert schreef:
Tassen koop ik trouwens nooit online. Een tas moet ik voelen en ruiken.