Wenst u veel klanten te bereiken tegen een lage prijs?

1
Promowereld is een nieuwe speler op de markt, om onze site goed te starten geven we een solden actie voor iedereen weg.

Wij bieden u de mogelijkheid om mee te gaan in de wekelijkse mailing voor slechts 25 €. Hierin zijn er echter slechts 4 plaatsen beschikbaar.

Er is ook een mogelijkheid om een dedicated mail te kopen voor 100.000 contacten BE- NL . ( opening garantie 15%)
voor slechts 75€

Afzonderlijke target is voorlopig niet mogelijk.

emails zijn double opt-in

Re: Wenst u veel klanten te bereiken tegen een lage prijs?

3
solden actie klink belgisch daar is solden uitverkoop.

In België mag je b2b nog wel mailen zolang het geen persoonlijk adres is.
Daarnaast dubbele opt in verkopen voor 75 euro. Tja kinderen geloven in sinterklaas maar er komt een tijd, als vrij snel dat je weet dat dat niet bestaan.
75 euro voor 100.000 adressen waar jij als koper geen opt in voor hebt lijkt op een sinterklaasverhaal.

Iedereen moet zelf dan maar invullen of je nog geloofd in sinterklaas of dat we hier te maken hebben met een zwarte piet (ja in België mag je dat nog gewon gebruiken)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Wenst u veel klanten te bereiken tegen een lage prijs?

5
Ik had misschien wat duidelijker moeten zijn...

vb
Je hebt een webshop en wilt reclame maken, ik verstuur een HTML die jij opmaakt met jouw acties of aanbiedingen door naar 100K contacten (dit zijn mensen die zich hebben aangemeld om acties / aanbiedingen / enz te ontvangen via email)

en de actieprijs hiervoor is 75€

Re: Wenst u veel klanten te bereiken tegen een lage prijs?

6
aha nu weet ik het 75 euro voor de mails die standaard in de spam box komen. Ik krijg er zo dagelijks vele in de spambox en 3x raden lezen, nee dat doe ik niet net als de meeste anderen.

Veel van dat soort spamservers staan al op een lijst als spam. Tegenwoordig proberen ze via reactieformulieren om jou reactie zodat je niet eens weet met wie je zaken doet.

Voor jou als bedrijf werkt het tegenwoordig niet echt meer. Je kan er ook negatieve reacties door krijgen.

De dubbele opt in klinkt leuk maar met wie doe je zaken die dat kan garanderen ? Meestal vaag bedrijfje dat er bij problemen ineens niet meer is.

voor 75 euro je vingers branden, dat is het niet waard.

Re: Wenst u veel klanten te bereiken tegen een lage prijs?

7
waw, dat is rap gezegd, iedereen over dezelfde kam scheren en zo negatief...

die 100K adressen zijn mensen die akkoord zijn gegaan met reclame via mails, en ze zullen zeker niet in de spam folder komen !

dat je geen interesse hebt kan ik begrijpen en je mening kennen we ondertussen ook, maar kunnen we het hierbij laten en mensen die interesse of vragen hebben laten reageren in dit topic ?

Re: Wenst u veel klanten te bereiken tegen een lage prijs?

9
Promowereld schreef:dat je geen interesse hebt kan ik begrijpen en je mening kennen we ondertussen ook, maar kunnen we het hierbij laten en mensen die interesse of vragen hebben laten reageren in dit topic ?
Kun je uit de schaduw van de anonimiteit treden en even een link naar je zakelijke site plaatsen? Dan kunnen belangstellenden zelf poolshoogte nemen.
StoreCore.io

Re: Wenst u veel klanten te bereiken tegen een lage prijs?

10
Promowereld schreef:waw, dat is rap gezegd, iedereen over dezelfde kam scheren en zo negatief...

die 100K adressen zijn mensen die akkoord zijn gegaan met reclame via mails, en ze zullen zeker niet in de spam folder komen !

dat je geen interesse hebt kan ik begrijpen en je mening kennen we ondertussen ook, maar kunnen we het hierbij laten en mensen die interesse of vragen hebben laten reageren in dit topic ?
Helaas voor jou ik kan het niet laten en laat een forum daar nu ook voor zijn. Gelukkig hebben we die vrijheid.

Ward gaf het aan aan, met wie hebben we hier te maken ?

droomjuweeltje schreef al iets over 99%.

Overtuig ons dan maar eens waarom jij die 1% zou zijn.
je begin is in ieder geval slecht, we weten niet met wie we te maken hebben, je eerste post hier dus eerlijk wat verwacht je. Nog een advies je hoeft niet te vragen het hierbij te laten, dat bepaal ik zelf, het ligt helemaal aan jou of ik het erbij laat. Maar wie weet kom je wel tot de conclusie dat die forum toch niet jou doelgroep is, te kritisch misschien ?