Beste Leden
We hebben dagelijks 20-30 kartonnen enveloppen te versturen met boeken, soms 1 en soms 2-3 boeken per enveloppe (1-3 cm dik). We zijn op dit moment grootverbruiker postzegels en overwegen een frankeermachine aan te schaffen.
Welke frankeermachine is voor ons geschikt?
We willen dus geen maandelijkse huur maar aanschaf van een apparaat, dus de aanschafwaarde is ook van belang.
Occasion is ook geen bezwaar, maar moet er dan minimaal Netset 2 op draaien of kan zo'n apparaat ook zichzelf updaten?
Hoe zit het met de aanschaf waarde van de stikkers en inkt, hoe lang doe je met de rollen en cartridges, en is het dan uiteindelijk nog steeds de moeite waard om over te stappen naar een frankeermachine?
Dank, Theo
Re: Welke Frankeermachine voor kartonnen envelop zendingen
2Alles wat dikker is dan een enveloppe met drie A4 velletjes gevouwen kun je het beste frankeren met een etiket: die zijn bij de frankeermachinefabrikent te krijgen maar ook (meestal goedkoper) bij de etikettengroothandel. Ik heb sinds enkele maanden een kleine machine (van PB) die het prima doet en rechtstreeks via internet kan updaten en "bijvullen"
Wanneer je via PostNL een offerte vraagt vliegen de aanbiedingen je in de week daarna om de oren: de dames en heren leveranciers willen bijzonder graag verkopen en ook daar kun je wellicht gebruik van maken.
Wanneer je via PostNL een offerte vraagt vliegen de aanbiedingen je in de week daarna om de oren: de dames en heren leveranciers willen bijzonder graag verkopen en ook daar kun je wellicht gebruik van maken.
3Volgens mij zit je al snel in het hoogste tarief. Is het dan niet gemakkelijker om gewoon als brievenbus pakje te verzenden. Er zijn dan geen aanschafkosten en je kan dan achteraf betalen.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
4Is partijenpost een optie?
Via de PostNL website kan je een offerte vragen bij alle leveranciers. Stel hierbij eens deze vragen, krijg je direct antwoord.
Ik denk dat partijenpost een interessantere optie is voor je, je moet het alleen naar een business point brengen of laten ophalen
Via de PostNL website kan je een offerte vragen bij alle leveranciers. Stel hierbij eens deze vragen, krijg je direct antwoord.
Ik denk dat partijenpost een interessantere optie is voor je, je moet het alleen naar een business point brengen of laten ophalen
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!