Re: Onze webshop in kinderkleding: www.elmekinderkleding.nl

2
Ik heb even snel gekeken. Een aantal dingen die mij opvielen:

1. Goed en leuk design.
2. Geen manier om in te schrijven voor email (aanbiedingen en dergelijken).
3. Weinig productteksten. Gebruik dit om de bezoeker te overtuigen en om beter gevonden te worden in zoekmachines.
4. Weinig tekst op categoriepagina's. Ook dit is goed voor SEO wanneer dit goed ingezet wordt!

Verder op zich een mooie website naar mijn idee! Ga zo door, ik denk dat het dan wel goed komt.

Succes!
Eigenaar van de - op affiliate gerichte - website http://www.onlinemusicshirts.com. Deze website bevat niche band shirts.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Onze webshop in kinderkleding: www.elmekinderkleding.nl

5
Leuke site!
En zeker goed idee, loopt het al een beetje?

Ik zou op de homepagina de foto's van kleding bovenin zetten en dan pas de tekst 'Welkom op...' Of beginnen met een paar mooie banners.

- Duidelijk vermelden wat de verzendkosten zijn bij besteding onder de 50 euro. Moest nu even zoeken waar ik dat kon vinden.
- Betalen met ideal zonder extra kosten lijkt mij niet echt een usp. Zou dit dan eerder veranderen in Veilig en makkelijk betalen met iDEAL of iets dergelijks.
- Je zou een constructie kunnen bedenken waarbij mensen kleding kunnen aanleveren van bepaalde merken, bijvoorbeeld inconsignatie, tegen 30% van de verkoopprijs of een van te voren afgesproken prijs.
- De winkelwagen staat helemaal rechtsonderin. Meestal beter deze in het zicht te plaatsen dus verder naar boven.
- Denk dat het vermelden van merklogo's met link naar betreffende merk op homepage ook goed zou doen.

Ik vind 6,95 vrij hoog voor verzendkosten bij een webwinkel. Waarom kijk je niet of dit ergens goedkoper kan? Bijvoorbeeld DHL4you of myparcel.