Bedankt alvast voor jullie reacties!
Wat is je website en facebookpagina? Ik kan wel even kijken of ik je ermee kan helpen?lizz10 schreef:Ik heb sinds kort een eigen webshop/website en een bijbehorende Facebook-pagina. Helaas krijg ik totaal geen likes op mijn site en heb zelf ook geen 1000 Facebook-vrienden die ik kan uitnodigen om mijn site te liken. Nu zag ik dat je kan adverteren op Facebook, maar dan lees ik iets over automatisch incasso. Omdat ik geen eigen creditcard heb en ik er eentje voor dit soort dingen mag gebruiken, wil ik natuurlijk weten hoe dit met dat incasso zit: hoe vaak wordt er iets afgeschreven en hoe lang? Wie heeft ervaring met adverteren op Facebook? En wat is verder nog handig om te weten?
Bedankt alvast voor jullie reacties!
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Liketrader niet gebruiken!lizz10 schreef:liketrader.nl werkt helaas alleen als je ook echt een profiel op fb hebt. Ik heb alleen een profiel aangemaakt, omdat ik een pagina wilde maken. Dit profiel gebruik ik dus niet als mijn prive profiel, mede ook omdat ik dat gescheiden wil houden.
Ja klopt dat is wat het betekend. Het zegt dus niet dat deze mensen ook echt hebben gelezen.lizz10 schreef:Gezien betekent dus als het op je tijdlijn voorbij komt. Ik bedoel, als ik op mijn mobiel op fb kijk, dan "zie" ik ook vanalles voorbij komen tijdens het scrollen, maar ik lees het dan niet echt.
En wat was de reden die gegeven werd?...via een berichtje de tip om mijn pagina NIET onder mijn prive account te koppelen
Dat is wel raar.. Dat heeft helemaal niks met google resultaten te maken.lizz10 schreef:Geen idee. Iets met de resultaten op Google, maar mijn site is niet eens makkelijk te vinden, dus daar moet ik ook nog aan werken.
Lijkt me inderdaad een goed idee ;Plizz10 schreef:Geen idee. Ik weet er niet zoveel van![]()
Ik ga het in elk geval omzetten naar mn eigen profiel
Leuk plaatje Jan Roelofsen! Deze stuur ik even door naar enkele collega's/concurrenten haha.Jan Roelofsen schreef:Waarom wil je publiek kopen? Is dat geen ouderwetse marketing (lees: outbound marketing)
Ik ookKlaas Koopman schreef:Leuk plaatje Jan Roelofsen! Deze stuur ik even door naar enkele collega's/concurrenten haha.Jan Roelofsen schreef:Waarom wil je publiek kopen? Is dat geen ouderwetse marketing (lees: outbound marketing)