Ziet er mooi uit, ik zie dat je al lid bent bij WebwinkelKeur, dus dat is al een goede stap.
Het is alleen jammer dat je alleen de sidebar gebruikt. Ik zou je aanraden om voor een hogere conversie ook het keurmerk te zetten in de buurt van je bestelknop. Plaats dus bijvoorbeeld een banner in de buurt van je "In winkelwagen" knop.
Heb je wat grafisch talent? Dan zou ik je aanraden niet alleen ons keurmerk daar te plaatsen, maar alle voordelen van je webwinkel daar nogmaals te benoemen. Ik denk dan aan, Voor 17:00 besteld is morgen geleverd, Geen verzendkosten, Achteraf betalen mogelijk. Deze voordelen komen al mooi terug in de footer, maar plaats deze ook op de beslismomenten.
Bekijk ik een willekeurig artikel (
http://www.goed-en-koop.nl/usb-thuislader-wit.html ). Dan zie ik daar erg veel informatie algemene onderaan, dat is goed, maar bovenaan de pagina is het wel erg summier. Ik zou in dit geval bijvoorbeeld bovenaan nog samenvatten waar deze lader voor geschikt is en meer informatie bieden over het product. Dat is fijn voor de bezoeker en ook Google zal het waarderen.
Positieve informatie zou ik verder ook positief weergeven. Geef "Op voorraad" bijvoorbeeld met een groen lettertype en wellicht dikgedrukt weer.
Verder zie ik op elke pagina een blokje reviews, ik zou deze alleen weergeven wanneer er reviews beschikbaar zijn. Nu is neemt het vaak ruimte in zonder dat er reviews beschikbaar zijn.
Als laatste heb je op de productpagina nog veel ruimte onder de productfoto, wellicht kun je wacht schuiven met blokken? Het moet wel functioneel blijven, maar wellicht kun je het scrollen met die ruimte nog wat beperken.
Voor de rest ziet het er goed uit, mijn specifieke feedback geeft wel aan dat de basis goed voor elkaar is.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m