KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

1
Dag allemaal,

wij zijn sinds kort begonnen met KortingApp en krijgen tot dusverre erg positieve reacties van winkeliers en webshopeigenaren. Bij deze wil ik jullie graag attent maken op KortingApp en de mogelijkheden die het jullie kan bieden. Omdat het een nieuw product is kan het een half jaar gratis en vrijblijvend worden gebruikt. Ter verduidelijking: het proefabonnement loopt automatisch af zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

KortingApp is een innovatieve app waarmee je al webshop/winkelier je leukste aanbiedingen kan gebruiken om traffic naar je site te genereren. Vaste klanten kun je een push bericht sturen, klanten kunnen prijzen winnen door van jouw aanbiedingen gebruik te maken, er is een facebookkoppeling die zorgt voor extra exposure via de tijdlijn van de gebruikers, je krijgt marktinformatie terug etc. etc. Kijk op http://www.kortingapp.nl/adverteren voor alle mogelijkheden. Zoals ik eerder zei, het is een half jaar gratis en vrijblijvend te gebruiken. Probeer het dus gewoon en laat ons weten wat er beter kan!

Andere suggesties, vragen o.i.d. staan wij ook altijd voor open.

Vriendelijke groet,
Dennie

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

2
Dag webshoppers,

we hebben sinds deze (en andere) posts inmiddels al ruim 30 aanmeldingen binnengekregen van webshops. De eerste ervaringen en reacties zijn tot dusverre heel positief. Uit deze hoek blijft het echter angstvallig stil. Zijn er hier al mensen die hun ervaringen willen delen?

KortingApp is sinds een week pas beschikbaar voor webshops en we hebben dan ook niet de illusie dat het op het moment al goed genoeg is voor jullie. We hopen dat samen met jullie echter wel te bewerkstelligen. Schiet maar raak zou ik zeggen!

Vriendelijke groet,
Dennie
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

8
KortingApp schreef:Dag nesciooo,

Ik probeer de lezers op de hoogte te houden van KortingApp. Ervaar je dat als vervelend?

Vriendelijke groet,
Dennie
Ja, vooral omdat het heel weinig toevoegt. Wat kan de gemiddelde lezer een recensie, welke overigens bijzonder kritiekloos is, nou interesseren?

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

10
Dag nescioo,

dit heb ik gedaan omdat het dan een iets minder eenzijdig verhaal wordt van mijn kant. Dat dit kritiekloos is kan ik natuurlijk weinig aan doen. Het is momenteel de eerste en enige review, je moet ergens beginnen. In ieder geval bedankt voor je punt! Ik zal voortaan eerst wat meer nieuws verzamelen voor ik post.

Heb je inhoudelijk nog opbouwende feedback?

Vriendelijke groet,
Dennie

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

13
Hebben sinds gisteren een account op kortingapp aangemaakt

En vinden vooral in het overzicht van de kliks die er op een advertentie zijn gekomen dat deze overzichtelijk worden weergegeven.Ook de mogelijkheden om acties aan te bieden zijn divers.

Denk dat het na een tijdje met nog meer adverteerders wel eens een mooi concept kan zijn.

Peter.

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

14
Dag allemaal,

we zijn inmiddels een jaar verder. Zowel onze app als site hebben een compleet nieuw jasje gekregen en de functionaliteit is verder verbeterd.

Aangezien behoorlijk wat webwinkels aanbiedingen in onze app zetten ben ik benieuwd naar jullie ervaringen tot dusverre en ben ik benieuwd wat jullie van onze nieuwe website en app vinden.

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

15
KortingApp schreef:we zijn inmiddels een jaar verder. [...] Aangezien behoorlijk wat webwinkels aanbiedingen in onze app zetten ben ik benieuwd naar jullie ervaringen tot dusverre [...]
Kun je dat veel niet beter direct vragen aan de deelnemende webwinkels :?:

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

17
Heb me voor de "grap" eens aangemeld met de webshop http://www.123carcleaning.nl bij KortingApp. 2 maanden gratis, vooruit dan maar...

Eerste indruk is overzichtelijk, programma laat zich eenvoudig bedienen en werkt goed. Helpt goed bij het weergeven van hoe beeldmateriaal eruit komt te zien (hier laten veel sites en programma's steken vallen).

Ook goed is dat elke actie max. 7 dagen loopt. Hiermee blijft het vernieuwen.
Misschien nog even op de site (verkoperskant) vermelden hoevaak de app gedownload is? Ben ik wel benieuwd naar. Hoeveel mensen spreek ik maximaal aan, wat is de potentie, hoeveel tijd moet ik erin steken?

Ben nu benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Als er interesse is dan wil ik dat hier wel met een ieder delen!

Groet, Jurre
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

18
Jurre Lammertse schreef:Heb me voor de "grap" eens aangemeld met de webshop http://www.123carcleaning.nl bij KortingApp. 2 maanden gratis, vooruit dan maar...

Eerste indruk is overzichtelijk, programma laat zich eenvoudig bedienen en werkt goed. Helpt goed bij het weergeven van hoe beeldmateriaal eruit komt te zien (hier laten veel sites en programma's steken vallen).

Ook goed is dat elke actie max. 7 dagen loopt. Hiermee blijft het vernieuwen.
Misschien nog even op de site (verkoperskant) vermelden hoevaak de app gedownload is? Ben ik wel benieuwd naar. Hoeveel mensen spreek ik maximaal aan, wat is de potentie, hoeveel tijd moet ik erin steken?

Ben nu benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Als er interesse is dan wil ik dat hier wel met een ieder delen!

Groet, Jurre
Jurre,

Hoor je toevallig bij KortingApp, aangezien je aanmelding op dit forum 3 dagen geleden is geweest? En je je voor de "grap" aanmeld om te kijken hoe alles is? Misschien ben ik te bevooroordeeld, maar gezien de eerdere post van KortingApp is dit misschien niet zo gek.

Verder wens ik KortingApp uiteraard succes met alles, maar zoals ook al eerder gezegd is dit niet de plek om je aanmeldingen te verzamelen.
www.smoely.nl | De website met een lach.
Smoely bedenkt en ontwikkeld producten voor ouders, pedagogen en kindercoaches.

Re: KortingApp - Goedkoop en innovatief adverteren

19
ivootjuh schreef:
Jurre Lammertse schreef:Heb me voor de "grap" eens aangemeld met de webshop http://www.123carcleaning.nl bij KortingApp. 2 maanden gratis, vooruit dan maar...

Eerste indruk is overzichtelijk, programma laat zich eenvoudig bedienen en werkt goed. Helpt goed bij het weergeven van hoe beeldmateriaal eruit komt te zien (hier laten veel sites en programma's steken vallen).

Ook goed is dat elke actie max. 7 dagen loopt. Hiermee blijft het vernieuwen.
Misschien nog even op de site (verkoperskant) vermelden hoevaak de app gedownload is? Ben ik wel benieuwd naar. Hoeveel mensen spreek ik maximaal aan, wat is de potentie, hoeveel tijd moet ik erin steken?

Ben nu benieuwd naar het uiteindelijke resultaat. Als er interesse is dan wil ik dat hier wel met een ieder delen!

Groet, Jurre
Jurre,

Hoor je toevallig bij KortingApp, aangezien je aanmelding op dit forum 3 dagen geleden is geweest? En je je voor de "grap" aanmeld om te kijken hoe alles is? Misschien ben ik te bevooroordeeld, maar gezien de eerdere post van KortingApp is dit misschien niet zo gek.

Verder wens ik KortingApp uiteraard succes met alles, maar zoals ook al eerder gezegd is dit niet de plek om je aanmeldingen te verzamelen.

Beste "ivootjuh",

Ik denk dat je even veel te bevooroordeeld bent... Kijk maar eens op mijn webshop, dan zie je dat ik niet bij KortingApp hoor. Maar als jij het zo denkt te zien, snap ik je opmerking. (zie dit vaker gebeuren hier op het forum, snap niet helemaal waar dat vaak vandaan komt. Veel opmerkingen zijn imo zinloos en maken het forum niet mooier. Maar ach, dit is slechts mijn bescheiden mening).

Mag ik vragen waarom dit niet de plek is voor KortingApp om aanmeldingen te verzamelen. Hier zijn immers vele webshopeigenaren/beheerders te vinden. Ik zie ook dat de aanpak misschien niet juist is, maar daar kiezen ze zelf voor.

Wat betreft voor de grap aanmelden: Er moet nog een hoop gebeuren aan mijn online winkeltje. Hierin is alleen nog maar in te verbeteren/winnen. Ik meld me voor de "grap" aan bij KortinApp omdat ik wil weten hoe en of het werkt, zodat ik een gegronde mening kan vormen m.b.t. dit systeem. Die mening zou ik graag hier willen plaatsen, zodat anderen er wat aan kunnen hebben (als dat gewenst is).

Ohja, wat betreft mijn aanmelding 3 dagen geleden: Ik had me inderdaad gewoon veel eerder aan moeten melden op dit forum, dat ben ik met je eens! :lol:
De voordeligste autopoetsproducten vind je bij www.123carcleaning.nl!