Re: DHL 4 You ervaring?
31Wij versturen ook met DHL4you. Tot nu toe nog geen klachten. Servicepunt is hier 100 meter vandaan en is te lopen.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Daantje schreef:Mijn DHL ervaringen zijn toch wel iets anders hoor.
Oke je kunt alles thuis klaar maken, en het service punt is toevallig bi jons erg dichtbij, dus makkelijk langs te brengen.
Kosten per pakket 4,5o of 4,95 euro, maar dan...stel je bied het aan voor woensdag 12 uur smiddags, dan is er misschien een kans dat het er voor/rond het weekend er is.Maar ben je later dan dat op je servicepunt, dikke kans dat het dinsdag dan ergens aankomt.
En voor internetkopers is dat veel te lang.
Dus ik doe het de ene deel van de week met DHL en na woensdagmiddag met TPG
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Waar geef je dat aan? Wij krijgen tot nu toe van elke zending 1 factuur. We hebben inmiddels wel al informatie gehad van DHL for you dat er het een en ander wordt verbetert. Een van de punten is dat je inderdaad 1 factuur kan gaan krijgen van meerdere zendingen.blijfvitaal schreef:Meerdere zendingen tegelijk met 1 factuur is mogelijk.
Voor sommigen zal het toch een (onaangename) verrassing zijn. Als de voorkant (DHL of TNT) zo verschilt van de achterkant (Selektvracht en lokale koeriers), mogen we ons afvragen of er geen knollen voor citroenen worden verkocht.Wouter Hol schreef:Op zich dus geen verrassing dat Selektvracht aan de deur komt als je met DHL verzendt.
Daarom geldt ook hier voor: vermeld het op je site! Zet het bij je Klantinformatie onder het kopje 'Verzending'. Dan weet de klant wie ze aan de deur kunnen verwachten.Ward schreef: En dan is je klant misschien degene die een onaangename verrassing te wachten staat.
Dat eigenlijk juist het probleem. De webwinkel is klant bij DHL 4 you, maar er blijkt met Selektvracht geleverd te worden.Cactus77 schreef:Daarom geldt ook hier voor: vermeld het op je site! Zet het bij je Klantinformatie onder het kopje 'Verzending'. Dan weet de klant wie ze aan de deur kunnen verwachten.
Of dat zijn pakket wordt afgeleverd binnen de afgesproken termijn en tegen zo laag mogelijke kosten?Meesleepbeest schreef:Vraag is eigenlijk wat de klant meer interesseert. De persoon of zijn wagen.
Ja precies, wat volgens mij boeit het de klant echt helemaal niks WIE of WAT er uiteindelijk komt afleveren. Als het pakket maar heel is (en de inhoud ook ) en het een beetje vlot geleverd is.Cactus77 schreef:Of dat zijn pakket wordt afgeleverd binnen de afgesproken termijn en tegen zo laag mogelijke kosten?Meesleepbeest schreef:Vraag is eigenlijk wat de klant meer interesseert. De persoon of zijn wagen.
Als je betaald hebt kunt je een label uitprinten. Doe je in zo'n doorzichtige plak enveloppe (hoe je het ook noemt) en plak je die op de doos. Zo doe ik het. Misschien kan het ook wel op een labelprinter hoorglaasje schreef:Hoe maak je een printlabel om met DHLFORYOU te gaan verzenden?
Op de site staat er niks over geschreven, je komt er alleen achter als je een pakket verzendklaar maakt, in de laatste stap van proces.
Specale printer, speciale labels en/of software.