Ik ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan. In dit soort dingen ben ik een enorme zwart kijker of ik interpreteer het gewoon verkeerd. Want als ik dit lees komt het er op neer dat je het geld aan de klant al moet overmaken voordat je ook maar iets binnen hebt gekregen.De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument
Herroeping per 1 juli 2015
1Ik kreeg vandaag een e-mail van een keurmerk om de volgende passage toe te voegen aan de Algemene voorwaarden