Omschrijving website:
Het betreft een 1-product-webwinkel die zich bevind in een niche markt voor scheerartikelen. De webwinkel draait op een custom CMS en vergt weinig inspanningen om de huidige omzet te behouden. Bestellingen worden middels brievenbuspost verzonden. De webshop heeft een EMD .nl domeinnaam.
Tijdbesteding:
De webwinkel vraagt zeer weinig tijd om te kunnen continueren. De dagelijkse bezigheden bedragen 15-30 minuten per werkdag (afhankelijk hoe ver je naar de brievenbus moet lopen).
Marketing
De verkopen worden momenteel gerealiseerd uit organische zoekresultaten, marktplaats advertenties, Social media (advertenties) en Adwords.
Google
De webwinkel heeft sterke Google posities op belangrijke zoekwoorden. Op de 10 belangrijkste zoekwoorden heeft de webwinkel inmiddels een top 5 positie bemachtigd. Verbetering zijn door middel van backlinks en nieuwe artikelen mogelijk.
URL: Op aanvraag. Stuur een pm met bedrijfsnaam, dan stuur ik de gegevens op.
Leeftijd site: 19 maanden
Maandelijks inkomsten: €667 (gemiddelde omzet afgelopen 6 maanden)
Details: De omzet van de webwinkel bedroeg €3800 excl. btw in 2014 waarvan €800 winst. De omzet van het 1e en 2e kwartaal in 2015 bedraagt €4.015,70 excl. btw waarvan €2.182,14 winst. Door middel van betere posities in Google is het aantal verkopen flink toegenomen in 2015.
Inbegrepen bij de verkoop:
Restvoorraad ter waarde van 400 euro
Leverancier
Unieke bezoekers/maand: 1500 per maand over de afgelopen 6 maanden.
Waarom verkopen:
Al onze webshops zullen we verkopen, doordat beide compagnons na de zomer aan nieuwe uitdagingen gaan beginnen (master op de universiteit en andere onderneming starten). Doordat we zojuist onze kwartaalcijfers opgemaakt hebben, is dit het juiste moment om te verkopen.
Vraagprijs: x.xxx mid
Betaling via:
Overschrijving (op factuur)
Webshops te koop
Te Koop: Webshop met diverse theesoorten en artikelen te koop
Te koop: webshop met een breed assortiment van losse thee, theecadeaus en aanverwante artikelen. Klanten zijn o.a. particulieren, tuincentra en horeca.
Statistieken
1 bericht