Welkom!
Eens met bovenstaand commentaar. Hier beetje feedback van mijn kant:
- De lichtblauwe kleur van de prijzen tegen een witte achtergrond is niet heel handig
- De bestelknoppen zijn erg klein / vallen weinig op door de kleur (terwijl dit de belangrijkste knop in je webwinkel is)
- Onder het hoofdmenu had ik graag unique selling points gezien - deze mis ik echt. Nu heb je er 3 weggemoffeld in de footer zonder enige vorm van opmaak. Met deze punten kan je mensen juist overtuigen om direct te kopen
- De header is wel erg enorm / buiten proportie. Enorm veel witruimte dat niet gebruikt wordt. Ik zou het logo verkleinen, je header 4 keer kleiner maken, betaaloptie loog's erin plaatsen, eventueel selling points enz. Wanneer je je header zo groot wil behouden (om welke reden dan ook), kan je eventueel de witruimte gebruiken voor een stukje emailmarketing (mensen die zich inschrijven die 5% korting krijgen bijv.) - op die manier bouw je sneller een mailinglijst op
- Door het gebrek aan relevante productomschrijvingen / slechte bestandsnamen voor je afbeeldingen / gebrek aan alt / title tags / gebrek aan relevante tekst op je homepage / domeinnaam zonder keyword maar gericht op branding (als dat al je bedoeling was) enz.enz. ga je simpelweg niet scoren in Google. Ik ben dus erg benieuwd naar wat je aan marketing gaat doen
- Ik heb het idee dat dit een vrij standaard template is waarvan het kleurgebruik niet handig is ingesteld. Ik mis echt een eigen huisstijl en een stukje elegantie dat bij de producten past. Zeker als je voor branding gaat, is dit essentieel. En al helemaal in een markt waar bol.com / wehkamp enz. je directe concurrenten zijn
Aan de andere kant zie je de webwinkel als hobby, dus gelukkig hoef je aan bovenstaande niet hard te trekken
Succes!