Ik wil mijn webshop verkopen g4e.nl
De webshop richt zicht op Chinese import goederen zoals Telefoons , Telefoon onderdelen alle merken, producten voor de auto en vele andere producten.
De webshop is opgericht in 2009 en groeit elk jaar. Verder is deze gemaakt met Prestashop.
Omzet per jaar:+- 240.000 euro
Kosten
Inkoop goederen: 60% (€144.000)
Advertenties Admarkt marktplaats 650 euro per maand (€7800 per jaar)
Advertenties google adwords: 250 euro per maand (€3000)
Server 60 euro per maand (€720 per jaar)
De rest is overige zoals banners laten maken etc
Winstmarge:30% (was hoger maar door de lage euro dollar van 40% naar 30% gegaan)
------------------------
Bezoekers
Per dag rond de 500 (bron google analytics)
-----------------------
Voorraad ongeveer €5000
Zoekt u een webshop met al veel producten en met naamsbekendheid dan is dit wellicht iets voor u. De rede dat ik ermee stop is omdat ik na 6 jaar weer eens wat anders wil gaan doen.
Wat krijgt u
Complete webshop en alle domein namen met +- 8000 unieke producten
Admarkt en adwords account
Klanten bestand
Voorraad aan producten
Chinese contact personen
Overeenkomst leverancier met garantie regeling zonder producten te hoeven terug te sturen naar China
Prijs is 15.000 euro
Re: Elektronica en Gadgets webshop te koop met 8000 producte
2Hoe komt het dat je zo weinig voorraad hebt tegenover het aantal producten. Bestel jij pas zodra je zelf bestellingen binnen krijgt bij veel producten?
3Koop alleen de producten in die op dat moment goed lopen.
en anders een levertijd van 3 a 4 werkdagen.
4Dus als ik het goed begrijp verkoop je een webshop met 80.000 euro winst per jaar (6.666 per maand) voor € 10.000,- + € 5000,- voor de voorraad? Waar is het addertje?
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Die winst komt niet vanzelf daar werk ik voor door constant nieuwe dingen erop te zetten.
Wat je koopt is alleen een platform waar jezelf kan werken en dit bedrag kan verdienen.
Als dit niet contant word bijgewerkt is het aanbod snel verouderd denk hierbij aan steeds nieuwe modellen telefoons / onderdelen.
----------
Nog iets om te weten voor een eventuele geïnteresseerde
De producten worden automatische via een API feed in admarkt geladen u hoeft dus geen producten handmatig in marktplaats te zetten
Wat je koopt is alleen een platform waar jezelf kan werken en dit bedrag kan verdienen.
Als dit niet contant word bijgewerkt is het aanbod snel verouderd denk hierbij aan steeds nieuwe modellen telefoons / onderdelen.
----------
Nog iets om te weten voor een eventuele geïnteresseerde
De producten worden automatische via een API feed in admarkt geladen u hoeft dus geen producten handmatig in marktplaats te zetten

6Ja dat gevoel kreeg ik ook een beetje... Eeg toch eigenlijk, als het te veel is lachen we degene uit en als het te weinig is vertrouwen we het weer niet, lastige mensenGuido123 schreef:Koop alleen de producten in die op dat moment goed lopen.

Klinkt als een (te?) goede deal
7Importeer je die dan zelf uit China? Want dan ga ik er vanuit dat je iets van DHL express oid gebruikt om die snelheid te krijgen. En dat lijkt me niet echt te doen voor losse producten.Guido123 schreef:Koop alleen de producten in die op dat moment goed lopen.
Zou je mij een privebericht met de site kunnen sturen?
8Dribbel_ schreef:Zou je mij een privebericht met de site kunnen sturen?
Beter lezen als je serieus belangstelling hebt en niet slechts nieuwsgierig bent, want die staat op de allereerste regel:
Guido123 schreef:Ik wil mijn webshop verkopen g4e.nl
9Mijn excuses, ik heb hier compleet overheen gelezen.Ward schreef:Dribbel_ schreef:Zou je mij een privebericht met de site kunnen sturen?
Beter lezen als je serieus belangstelling hebt en niet slechts nieuwsgierig bent, want die staat op de allereerste regel:Guido123 schreef:Ik wil mijn webshop verkopen g4e.nl
Wel ben ik benieuwd hoe het met de andere shops zitten die gelinkt zijn aan deze winkel zoals t2d. Hoort dit ook bij de verkoop?
10Gelieve hier geen volle namen van sites gebruiken aangezien dit schade kan toebrengen als klanten weten dat het te koop staat.
Die andere websites zijn nog niet te koop maar zijn ook niet succesvol..
11Geen enkel probleem, ik heb het aangepast. Bedankt voor de info ik ga de site eens goed bekijken vandaag.Guido123 schreef:Gelieve hier geen volle namen van sites gebruiken aangezien dit schade kan toebrengen als klanten weten dat het te koop staat.
12Betekent dat "nog niet" dat je knutselt aan concurrerende ontworpen-voor-verkoop shops?Guido123 schreef:Die andere websites zijn nog niet te koop maar zijn ook niet succesvol..
13Nee sluiting van t2d is bespreekbaar
14t2d krijgt u er gratis bij. ik zal niet meer actief zijn in dezelfde richting.
ik heb een opleiding gedaan afgelopen tijd tot programmeur en ga dat voortaan doen
ik heb een opleiding gedaan afgelopen tijd tot programmeur en ga dat voortaan doen
15Niemand interesse?
Dan sluit ik de website
Dan sluit ik de website
16Eventuele geintresseerde kunnen bieden op de webshop ik heb 'm op sitedeals geplaatst.
http://www.sitedeals.nl/website-te-koop ... ost1136762
http://www.sitedeals.nl/website-te-koop ... ost1136762
17Graag post sluiten de website is niet meer te koop.
Op dit moment stijgt de omzet enorm dus ik zie af van de verkoop.
18Guido123 schreef:Graag post sluiten de website is niet meer te koop.
Zet de webshop gerust weer te koop wanneer de omzet opnieuw tegenvalt.