Elektronica en Gadgets webshop te koop met 8000 producten

1
Ik wil mijn webshop verkopen g4e.nl
De webshop richt zicht op Chinese import goederen zoals Telefoons , Telefoon onderdelen alle merken, producten voor de auto en vele andere producten.
De webshop is opgericht in 2009 en groeit elk jaar. Verder is deze gemaakt met Prestashop.

Omzet per jaar:+- 240.000 euro
Kosten
Inkoop goederen: 60% (€144.000)
Advertenties Admarkt marktplaats 650 euro per maand (€7800 per jaar)
Advertenties google adwords: 250 euro per maand (€3000)
Server 60 euro per maand (€720 per jaar)
De rest is overige zoals banners laten maken etc

Winstmarge:30% (was hoger maar door de lage euro dollar van 40% naar 30% gegaan)

------------------------
Bezoekers
Per dag rond de 500 (bron google analytics)
-----------------------
Voorraad ongeveer €5000

Zoekt u een webshop met al veel producten en met naamsbekendheid dan is dit wellicht iets voor u. De rede dat ik ermee stop is omdat ik na 6 jaar weer eens wat anders wil gaan doen.

Wat krijgt u
Complete webshop en alle domein namen met +- 8000 unieke producten
Admarkt en adwords account
Klanten bestand
Voorraad aan producten
Chinese contact personen
Overeenkomst leverancier met garantie regeling zonder producten te hoeven terug te sturen naar China

Prijs is 15.000 euro
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: Elektronica en Gadgets webshop te koop met 8000 producte

5
Die winst komt niet vanzelf daar werk ik voor door constant nieuwe dingen erop te zetten.
Wat je koopt is alleen een platform waar jezelf kan werken en dit bedrag kan verdienen.
Als dit niet contant word bijgewerkt is het aanbod snel verouderd denk hierbij aan steeds nieuwe modellen telefoons / onderdelen.

----------
Nog iets om te weten voor een eventuele geïnteresseerde
De producten worden automatische via een API feed in admarkt geladen u hoeft dus geen producten handmatig in marktplaats te zetten :)

6
Guido123 schreef:Koop alleen de producten in die op dat moment goed lopen.
en anders een levertijd van 3 a 4 werkdagen.
Ja dat gevoel kreeg ik ook een beetje... Eeg toch eigenlijk, als het te veel is lachen we degene uit en als het te weinig is vertrouwen we het weer niet, lastige mensen :)

Klinkt als een (te?) goede deal

7
Guido123 schreef:Koop alleen de producten in die op dat moment goed lopen.
en anders een levertijd van 3 a 4 werkdagen.
Importeer je die dan zelf uit China? Want dan ga ik er vanuit dat je iets van DHL express oid gebruikt om die snelheid te krijgen. En dat lijkt me niet echt te doen voor losse producten.

Zou je mij een privebericht met de site kunnen sturen?

9
Ward schreef:
Dribbel_ schreef:Zou je mij een privebericht met de site kunnen sturen?

Beter lezen als je serieus belangstelling hebt en niet slechts nieuwsgierig bent, want die staat op de allereerste regel:
Guido123 schreef:Ik wil mijn webshop verkopen g4e.nl
Mijn excuses, ik heb hier compleet overheen gelezen.

Wel ben ik benieuwd hoe het met de andere shops zitten die gelinkt zijn aan deze winkel zoals t2d. Hoort dit ook bij de verkoop?

11
Guido123 schreef:Gelieve hier geen volle namen van sites gebruiken aangezien dit schade kan toebrengen als klanten weten dat het te koop staat.
Die andere websites zijn nog niet te koop maar zijn ook niet succesvol..
Geen enkel probleem, ik heb het aangepast. Bedankt voor de info ik ga de site eens goed bekijken vandaag.