DHL For You / Restitutieformulier ingevuld, stilte ...

1
Goedenavond,

Een kleine 3 maanden geleden heb ik een restitutieformulier ingevuld en naar DHL For You gestuurd.

Ik had al een label aangemaakt en betaald maar het pakket werd uiteindelijk te groot. Het door mij betaalde geld wil ik - uiteraard - retour. Daar heeft DHL For You een formulier voor en dat heb ik opgestuurd. Betaling bleef uit dus op enig moment heb ik geïnformeerd naar de status van e.e.a. Antwoord van DFY: Het kan tot 8 (!) weken duren. Deze termijn heb ik afgewacht, daarna nog steeds geen betaling. Verschillende malen een mail gestuurd: geen enkele reactie. Vorige week telefonisch navraag gedaan (dat kost 1,00 euro): de medewerker zou het onder de aandacht van de betreffende afdeling brengen. Resultaat tot nu toe: NIETS.

De moeite die ik moet doen om mijn geld terug te krijgen staat inmiddels in geen enkele verhouding meer tot het oorspronkelijke bedrag. Maar ik vind het niet te verteren dat DFY op geen enkele manier reageert op mijn vragen.

Wat kan ik nog meer doen om DHL in beweging te krijgen? En wellicht leest er iemand mee die wel in staat is op de juiste knoppen te drukken .....