Jazeker!Ruudd schreef:Admin, ben jij ook van de partij?
Re: Webwinkel vakdagen 2011: 26 & 27 januari
31Nu op mijn weblogs:
Jazeker!Ruudd schreef:Admin, ben jij ook van de partij?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Damn dat is kloten. Beterschap. Misschien staan de workshops later wel online.BeelduitHolland schreef:Ik moet helaas verstek laten gaan....![]()
Paar weken geleden mijn auto total-loss gereden (nou ja, gegleden was het meer) en mezelf een whiplash bezorgd. (klote ijzel!
) Nog niet helemaal boven Jan(tien) om een dag op de beurs rond te hobbelen. Had er zeer graag naar toe gewild vanuit het hoge Noorden! Er staan interessante partijen die ik graag had willen spreken.
Dank!PeterPastoor schreef: Damn dat is kloten. Beterschap.
Volgens mij wel, ze staan er nu ook nog op van vorig jaar. Fijne service van WV!PeterPastoor schreef:Misschien staan de workshops later wel online.
Weinig van gemerkt maar ik heb weinig tijd gehad voor de presentaties. Sommige stands waren overvol (Shopfactory en Mijnwinkel hadden een veel te kleine stand, veel te weinig mensen!) maar over het algemeen kon ik vrij gemakkelijk de mensen vinden die ik zocht. Ik heb er aardig wat kunnen spreken.Wouter Hol schreef:Het schijnt al zeer druk te zijn heb ik begrepen via #WWVD op twitter. Meestal is de eerste dag stukken drukker dan de tweede dag, ik hoop dat dit jaar ook zo is. Veel drukker dan het nu is wil je het eigenlijk niet hebben denk ik.
Terwijl je dit bericht aan het typen ben op je smartphone?PeterPastoor schreef: Zijn nu bij presentatie over de kansen en mogelijkheden van e-commerce op smartphones.
Vond ik ook. Volgend jaar ga ik zeker weer en dan misschien wel beide dagen!Wouter Hol schreef:PeterPastoor schreef: Zijn nu bij presentatie over de kansen en mogelijkheden van e-commerce op smartphones.UiteraardTerwijl je dit bericht aan het typen ben op je smartphone?![]()
Ik vind het serieus jammer dat ik jou niet gezien heb. Gelukkig wel bij een paar anderen het gezicht achter de naam gezien. Altijd leuk!Ik heb ook weer erg veel mensen gesproken op de beurs, helaas niet iedereen. Weinig mensen van dit forum gezien. Volgende keer beter!
Inhoudelijk over de beurs zelf; de stands brachten weinig nieuws eigenlijk. Wat me erg tegen viel is dat we bij de stand van de Thuiswinkel.org gewoon genegeerd werden! Niet dat de mensen op die stand het zouden kunnen weten, maar wij zijn lid van hen en ik denk niet het kleinste lid wat ze hebben. Erg jammer dat ze wat jongere ondernemers met wat grotere shops kennelijk nog niet voor vol aan zien. Het blijft een organisatie voor grijze mannetjes in een pak ben ik bang. Dat duurt nog wel een jaartje of 40 voordat ik zo ver ben!
Hoe dan ook, verder was het erg gezellig!