Re: Feedback Boopiez.nl

2
91 producten als ik het goed heb?
Dan zal je nog veel aan de seo moeten werken om op bepaalde woorden hoger in google te komen.

Verder zijn sommige foto's ook wat pixelachtig.

Re: Feedback Boopiez.nl

4
Hi,

Mij vallen de volgende zake op:

Sterke punten:
- mooie foto's en kleur gebruik
- snelheid laden site

Voor verdere verbetering vatbaar:
- tekst op homepage: waarom extra tekst nodig om uit te leggen wat voor site boopiez is. Wellicht zie je kans dit reeds te verwerken in de sliding foto's
- logo webwinkelkeurmerk niet op homepage (wel tekstueel genoemd in header)
- artikel 7 van de AVW heeft een groter lettertype dan alle andere artikelen
- rekeningnummer bij betalen"moet dat geen IBANnummer zijn

Hopelijk heb je hier iets aan.

Als je kans ziet zou ik het fijn vinden als je ook feedback op mijn site achterlaat: http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=14897


http://www.hosieryhouse.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Feedback Boopiez.nl

5
De slider op je homepage opent met "Voorjaars collectie 2015" gevolgd door "Nieuwe badmode 2015"… Als dat opzet is omdat je met een sale van de oude collectie af wilt, kan ik me daar wel wat bij voorstellen, maar anders doe je er verstandig aan zelf de site eens grondig langs te lopen.

Je hebt een opvallende, uitdagende en tikkeltje ondeugende naam, maar de rest is daarmee vergeleken veel te braafjes en soms ronduit saai. Een ontwerp waarin de producten centraal staan vind ik in de regel wel goed, maar dit is slaapverwekkend.

Aangezien je ook een IT-bedrijf hebt dat webwinkels op maat levert, moet dat vast lukken.

Re: Feedback Boopiez.nl

6
Bij lingerie is het altijd belangrijk dat je goede voorlichting geeft over de maten. Je moet eens een kijkje nemen bij lace lingerie. Goede voorlichting vooraf voorkomt retouren.

Re: Feedback Boopiez.nl

7
Neem contact met ons op

<belgische vlag>+32 78 48 03 93
<franse vlag>+33 9 75 18 33 20
Onze klantenservice is van ma t/m vrij bereikbaar van 9:00-17:00uur
Waarom mist het Nederlandse nummer?


Verder is het een rustige lay out / styling, de informatie is goed leesbaar.
HosieryHouse schreef: - tekst op homepage: waarom extra tekst nodig om uit te leggen wat voor site boopiez is. Wellicht zie je kans dit reeds te verwerken in de sliding foto's
Hier sluit ik me bij aan. Een simpele tagline zou moeten voldoen.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop