Hoi Allemaal,
allen weten aanzienlijk meer dan 1, vandaar de vraag, wat vinden jullie van http://bit.ly/1LtK83m
Elke vorm van feedback is welkom!
Groetjes!
Re: Feedback gevraagd, maandje online
2Je webwinkel ziet er goed uit.
Wellicht kan je de toelichting per productpagina nog wat uitbreiden. De informatie is er wel, maar die staat elders op de site (in het blog).
De blogpagina zelf zou ik iets aanpassen. Doordat alle artikelen in blokjes naast elkaar staan, leest het in eerste instantie niet eenvoudig. Daarbij weet ik niet waar ik zal beginnen en begin ik dus niet te lezen...
De voordelen die worden weergegeven bij het bestellen, zijn een beetje korrelige afbeeldingen.
Deze website wordt niet weergegeven bij het webwinkelkeur. Beeldenkado wel.
Wellicht kan je de toelichting per productpagina nog wat uitbreiden. De informatie is er wel, maar die staat elders op de site (in het blog).
De blogpagina zelf zou ik iets aanpassen. Doordat alle artikelen in blokjes naast elkaar staan, leest het in eerste instantie niet eenvoudig. Daarbij weet ik niet waar ik zal beginnen en begin ik dus niet te lezen...
stReeftVerzending & bezorging
Verzending
Boeddha-kado.nl steeft er naar de door u bestelde artikelen
De voordelen die worden weergegeven bij het bestellen, zijn een beetje korrelige afbeeldingen.
Deze website wordt niet weergegeven bij het webwinkelkeur. Beeldenkado wel.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop
3Typo er uit, merci Wat betreft de afbeelding, ik zal hem wat scherper maken, aangaande het keurmerk, dat klopt, bad timing, we gaan diverse webwinkel onderbrengen onder 1 keurmerk, alleen dat gaat wat stroever dan gehoopt 
Maar in ieder geval hartelijk dank voor de feedback, wordt zeer gewaardeerd!

Maar in ieder geval hartelijk dank voor de feedback, wordt zeer gewaardeerd!
4ik vind het een hele mooie site. Ziet er goed en strak uit. Ik hou ervan. Heel duidelijk weten wat je wil verkopen en niet teveel poespas omheen.
Heel veel succes, en optimaliseren blijf je altijd wel.
Heel veel succes, en optimaliseren blijf je altijd wel.
Koop je piercing, navelpiercing, tongpiercing of andere piercings op || Lmpiercings.nl
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
5Hai mbothof
Dank je wel voor het compliment, we doen ons best.. Maar het kan altijd beter uiteraard, uiteindelijk gaat het conversiepercentage bepalen of het echt goed is of niet

maar nogmaals dank!
Dank je wel voor het compliment, we doen ons best.. Maar het kan altijd beter uiteraard, uiteindelijk gaat het conversiepercentage bepalen of het echt goed is of niet

maar nogmaals dank!
6Wat mij nog opviel:
Overal op de site wordt "je/jij" gebruikt, maar in de FAQ en op de andere algemene pagina's is het "u" en onderaan op de pagina wordt ook "u" geschreven.
Overal op de site wordt "je/jij" gebruikt, maar in de FAQ en op de andere algemene pagina's is het "u" en onderaan op de pagina wordt ook "u" geschreven.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop