Verzendingslabels op PDF: 1x A6 per A4??

1
Hallo

Eergisteren heb ik mijn webshop gelanceerd: http://bit.ly/1iyBeVI
Ondertussen al een tiental bestellingen binnen gekregen, wat een geweldige rush :D

Bij het aanmaken van de verzendingslabels via de Shipping Manager van bPost kwam ik wel een probleem tegen. Ik maakte bijv. 4 labels tegelijk aan, ik klik op afdrukken en krijg dan een voorstel in PDF. Echter is dit telkens 1 pagina per label, dus steeds 1x A6 op 1 A4-blad. Behoorlijke verspilling van papier dus.

Weet iemand hoe je dit met Acrobat Reader kunt regelen zodat je die 4x A6 labels op 1x A4 blad krijgt? In de Shipping Manager heb ik al gekeken, maar geen optie gevonden helaas ...

Alleszins bedankt voor jullie tips!

Groeten
Gilles

Re: Verzendingslabels op PDF: 1x A6 per A4??

2
In Voorvertoning op een Mac kan je selecteren hoeveel pagina's je op 1 pagina wenst af te drukken. Dus als je vier selecteert drukt hij 4 verschillende A6'jes op een A4 af.

Zal bij Adobe Reader waarschijnlijk op een soortgelijke manier gaan?

Re: Verzendingslabels op PDF: 1x A6 per A4??

3
Ik heb het ondertussen gevonden. Enige vervelende is dat het niet automatisch geopend wordt in Adobe Acrobat Reader, maar eerder een online versie. Zal ook wel een oplossing voor zijn!

Volgende aankoop: A6-stickers, zal een hoop "knutselwerk" besparen ;-)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.