[kids-life.nl] Nieuwe webshop

1
Hallo,

Sinds een kleine week heb ik een nieuwe webwinkel gelanceerd.
Het is een winkel waar ik vanalles te koop aanbied voor kids en iedere maand leuke aanbiedingen speciaal voor moeders in het "moederhoekje".
Het assortiment is nog lang niet compleet, we zijn net begonnen.
Ik zou graag een beetje feedback krijgen over wat jullie er van vinden. Alle verbeter tips zijn uiteraard welkom!
De winkel heet: http://www.kids-life.nl

Alvast bedankt!

Re: Nieuwe webshop

2
Te drukke achtergrond.
Rare combinatie van artikelen.
Weinig info over betalen/verzendkosten/ verkoopvoorwaarden.

Dit maakt dat ik niet zou kopen via deze site.

De broodrooster met koeienprint is wel leuk :-)

Re: Nieuwe webshop

4
Het idee van een linkpartner is goed maar die zou ik niet zo in de spotlight zetten. Zet daar wat relevante info ;)

Voor de rest ontbreekt alles, zo als hierboven als is aangegeven.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Nieuwe webshop

5
Kids-Life.nl schreef:Sinds een kleine week heb ik een nieuwe webwinkel gelanceerd.
Kan ik hieruit opmaken dat het niet je enige/eerste webshop is?

Re: Nieuwe webshop

6
Wat mij gelijk opvalt en stoort is de veel te druk achtergrond, ik zou hier iets minder druks voor zoeken.
De product omschrijving is een rommeltje, de een in het engels de ander in het nederlands, de een met hoofdletters de ander met kleine letters. Ik zou hier een eenvoud van maken en alles het zelfde houden.
Verder zie ik ook geen gevens over je bedrijf dit is vaak toch het eerste wat ik bekijk voor ik ergens iets online bestel.

Ik hoop dat iets aan de feedback hebt en uiteraard dat je er ook iets mee doet ;)
Succes ermee :)