Facebookpagina direct 'liken' in een statusbericht

1
Goedemiddag,

Ik plaats vaak vanuit mijn bedrijfs-facebookpagina een statusbericht met bv nieuwe producten. Ik zag laatst een advertentie op facebook waarin ik direct een pagina kon liken (er stond een 'duimpje' in het bericht). Ik vraag me af hoe ik dat ook kan realiseren in een statusbericht?

Iemand ervaring daarmee?

Alvast bedankt

Groeten Robert

Re: Facebookpagina direct 'liken' in een statusbericht

2
pojamo schreef:Goedemiddag,

Ik plaats vaak vanuit mijn bedrijfs-facebookpagina een statusbericht met bv nieuwe producten. Ik zag laatst een advertentie op facebook waarin ik direct een pagina kon liken (er stond een 'duimpje' in het bericht). Ik vraag me af hoe ik dat ook kan realiseren in een statusbericht?

Iemand ervaring daarmee?

Alvast bedankt

Groeten Robert
Door een advertentie te plaatsen op Facebook! :wink:

Bij een advertentie kan je diverse acties kiezen waarmee je klanten wilt trekken, bericht liken, facebook pagina liken, bezoekers doorsturen naar je pagina etc...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Facebookpagina direct 'liken' in een statusbericht

5
WebwinkelMeerwaarde schreef:
pojamo schreef:Ik plaats vaak vanuit mijn bedrijfs-facebookpagina een statusbericht met bv nieuwe producten.
Ik dacht dat een facebookpagina voor een bedrijf niet mocht? (En zelfs verwijderd kan worden) Misschien heb ik dat verkeerd begrepen.


Maar onder al mijn berichten verschijnt gewoon het duimpje??
Ik heb laatst een Facebook pagina voor mijn bedrijf aangemaakt waarbij er letterlijk een optie bestond 'Maak een pagina voor een merk of bedrijf'
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers

Re: Facebookpagina direct 'liken' in een statusbericht

6
WebwinkelMeerwaarde schreef: Ik dacht dat een facebookpagina voor een bedrijf niet mocht? (En zelfs verwijderd kan worden) Misschien heb ik dat verkeerd begrepen.
Facebook geeft inderdaad de mogelijkheid om een bedrijfspagina te maken voor je bedrijf of merk. Een persoonlijke pagina gebruiken als een bedrijfspagina dat mag niet, hier controleert Facebook ook op.

Maar ik zie dat je zelf ook een Facebook bedrijfspagina hebt... :?:

Zo ver ik heb ontdekt krijg je de mogelijkheid om de pagina te liken direct op je post alleen bij betaalde advertenties.
http://www.shop89.nl - cadeaus en gadgets voor iedereen

Re: Facebookpagina direct 'liken' in een statusbericht

7
Even wat duidelijkheid scheppen:

De bedrijfspagina is precies dat... een pagina voor het bedrijf. Maar je gebruikt vervolgens wel gewoon je prive account om te reageren, liken, etc.

Ook het netwerk is dat van de prive account.


Voor zover ik weet is dit niet mogelijk vanuit een bedrijfsaccount. Maar ik kan het mis hebben. Ik ben geen facebook expert.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Facebookpagina direct 'liken' in een statusbericht

8
WebwinkelMeerwaarde schreef:Even wat duidelijkheid scheppen:

De bedrijfspagina is precies dat... een pagina voor het bedrijf. Maar je gebruikt vervolgens wel gewoon je prive account om te reageren, liken, etc.

Ook het netwerk is dat van de prive account.


Voor zover ik weet is dit niet mogelijk vanuit een bedrijfsaccount. Maar ik kan het mis hebben. Ik ben geen facebook expert.
Als je helemaal rechtsbovenaan de pagina op het pijltje dat naar onder wijst klikt zie je in het menuutje al je pagina's. Als je dan op meer weergeven klikt krijg je een overzicht, daar kun je je aanmelden als bedrijf. Vanaf dan kan je berichten delen en liken vanuit het bedrijf alsof je een persoon bent.

Afbeelding


en dan

Afbeelding
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers