Re: Nieuwe Webshop,Wel bezoekers geen kopers!
31Wat jammer dat zo'n persoon dan niet meer reageert.
http://www.smartphone24.nl Smartphone reviews, previews en tests
Dat is wel erg afhankelijk van hoeveel tijd (en geld) er in wordt gestoken per dag of per week.henk-k schreef:Ik wil je roze wolk niet verpesten, maar als je na 3 maanden optimaliseren nu 1 verkoop per week hebt is er toch iets mis hoor.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Nou, nee. Met 1 order per week (en in die branche zal het gemiddelde orderbedrag zo'n 20-25 euro zijn vermoed ik) kun je net je domeinnaam, hosting en keurmerk betalen. Dan is welke seconde of euro die je er aan uitgeeft dus verloren.RobbertS schreef:Dat is wel erg afhankelijk van hoeveel tijd (en geld) er in wordt gestoken per dag of per week.henk-k schreef:Ik wil je roze wolk niet verpesten, maar als je na 3 maanden optimaliseren nu 1 verkoop per week hebt is er toch iets mis hoor.
Dat lijkt me toch geen probleem? Zie het hier op het forum zo vaak. Stop bij postnl want..... de beoordelingen van xxxx zijn niet mee te nemen dus...... bij dit csm kan ik niet zus of zo dus ga ik bij .......Dat je overstapt naar een andere webwinkel-hosting is prima, maar daarvoor hoef je toch je oude hosting niet negatief te beoordelen hier?
Ik denk dat Jeroen een goede keuze heeft gemaakt Door voor een cms te kiezen welke ontworpen is voor het online verkopen van producten.jslomp schreef:Dat je overstapt naar een andere webwinkel-hosting is prima, maar daarvoor hoef je toch je oude hosting niet negatief te beoordelen hier? Neem aan dat zij een boel tijd in hun systeem hebben gestopt, dat jij er niet voor betaald hebt.
In de eerste regel staat de , verkeerd en een spatie tussen echt en ?Kalknagels veel mensen hebben het ,maar wat helpt echt ?
De producten van Mycosan / Naloc / FunghiClear werken erg goed onder 1 voorwaarden en daar moet u zich aan houden.
Gebruik het product elke dag zolang de behandeling moet worden gedaan,slaat u 1 dag over in de behandelings-periode dan zal u geen goed resultaat boeken! (DIT IS ERG BELANGRIJK!)
Let op!!: Wij zijn èèn van de goedkoopste op het gebied van Kalknagel bestrijding
Mijnwebwinkel heeft een hele mooie software zodat je gemakkelijk zelf je winkel kan inrichten, echt dit is geen verkoop praatje maar ik ben erg tevreden hierover en ik heb tot nu toe een goede suport gehad van de medewerkers als ik vragen had.robibinho schreef:Jeroen,
Ben heel benieuwd naar de nieuwe site. Wat zijn de voor jou de voordelen van mijnwebwinkel.nl?
Dit is niet een erg wervende tekst op de productoverzicht pagina... Persoonlijk vind ik het lettertype daarvan ook niet heel duidelijk. In de andere teksten is een beter lettertype gebruikt.De producten van ... werken erg goed onder bepaalde voorwaarden en daar moet u zich aan houden.
Gebruik het product elke dag zolang de behandeling moet worden gedaan, slaat u één dag over in de behandelingsperiode dan zult u geen goed resultaat boeken! (DIT IS ERG BELANGRIJK!)