Mijn domeinnaam heb ik al bedacht maarrrrr nu zit ik met de extensie.
Moet het een .nl of een .com gaan worden (wil ook over de grens gaan verkopen zoals Belgie en Duitsland)
Is het dan wijs om een .com extensie aan te houden als hoofddomein en .nl en bv .be er bij te gaan nemen? (weet dat er in Duitsland een adres moet bestaan voor een webwinkel dus .de valt voor mij af)
Overige extensies doorverwijzen naar hoofddomein betekend dat dan dat ik ook 3 websites moet gaan bijhouden, dus .com / .nl en .be?
Ik heb het hele web forum afgezocht en heel veel informatie gevonden maar daardoor is het voor mij nog ingewikkelder geworden.
Onderstaande kreeg ik terug als antwoord van een mogelijke web bouwer, hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht:
De domeinen worden dan aan uw webwinkel toegevoegd, waardoor de webshop door beide domeinen bereikbaar is.
U kunt natuurlijk wel één domein als hoofddomein instellen, maar ook het andere domein verwijst door naar de webshop.
Het gaat mij er om dat er niemand met de belangrijkste extensies (voor mij) er vandoor kan gaan en dat ik beter gevonden kan worden op andere zoek site's in bv Belgie en Duitsland!
Alvast bedankt voor het lezen van mijn verhaal