Te koop: webshops kinderverjaardag / speelgoed

1
In een enthousiaste bui heb ik vorige maand een aantal webshops en een flinke voorraad overgenomen. Ik dacht dit er wel even bij te doen bij naast onze huidige webshop, maar het is geen ideale combinatie. Ik wil mij toch meer focussen op de groei van onze eigen webshop ipv mijn spaarzame tijd in andere shops te steken.

Het betreft een Opencart Multistore (3 verschillende storeviews en verschillende URLS) met attributen voor een gethematiseerd kinderverjaardag. Denk aan bijvoorbeeld slingers, bekers, uitnodigingen etc van o.a. Bumba, Woezel en Pip, Spiderman enzovoort. De vorige eigenaar heeft de websites ongeveer een jaar niet bijgehouden en de voorraad niet aangevuld, waardoor een aantal thema's incompleet zijn. De meeste klanten bestellen meerdere artikelen en de gemiddelde bestelwaarde ligt ongeveer op 25 euro. De bestellingen druppelen af en toe nog wel binnen, van 5 tot 10 bestellingen per maand. De shop heeft een omzet gedraaid van €7100 in een dik jaar. Je krijgt de gegevens van de verschillende groothandels, zodat je de voorraad kan aanvullen. De marges zijn zeer aantrekkelijk (50% tot 200%), afhankelijk van je eigen verkoopprijs. Ik verwacht dat je met een kleine investering van 300 euro de voorraad weer helemaal compleet hebt.

Wat krijg je?
Complete webshops met vele plugins met complete productinformatie en goede SEO teksten
Contacten met Nederlandse leveranciers
Huidige voorraad: +/- 1150 artikelen met een inkoopwaarde van grofweg € 1500
Haken om de producten op te hangen
Nieuwe Opencart Journal plugin die ik zelf hebt aangeschaft
Flyers

Wat moet er nog gebeuren?
Voorraad aanvullen
Site inhoudelijk bijwerken (nieuwe producten / thema's  toevoegen), sites wellicht naar wens aanpassen
Teksten zijn SEO prima in orde en staat met een aantal zoektermen op pagina 1, maar er moet nog wel het een en ander gebeuren.

Interesse of vragen? Laat het mij weten of stuur ff een PB!