Stijn schreef:Hoi,
Nieuw hier op het forum en voordat ik mijn shop aan jullie feedback bloot stel, ga ik eerst zelf wat feedback geven
- Ik zou in je headerbalk wat meer werken met logo's ipv tekst. Bijvoorbeeld het iDeal logo en wellicht het logo van PostNL.
Mensen herkennen logo's vaak sneller dan tekst en het ziet er leuker en professioneler uit.
- "Gratis verzending" kun je wijzigen in "Wij betalen de verzendkosten". Dat klinkt sympathieker

- De "review" teksten staan nog in het Engels
- Benader wat kopers om ook een review te plaatsen. (bijvoorbeeld in ruil voor een kleine korting)
- Ik mis op de homepage een knop "BESTELLEN" bij de hoesjes. Je moet nu eerst doorklikken. Dat kan mensen belemmeren.
- Ik zou het menu in zwarte letters maken met een mouse-over van de kleur groen die je nu gebruikt. Verder zou ik niet kiezen voor BOLD in het menu.
- Ik zou je nieuws niet in je footer zetten maar of in een slide, of beter in beeld op je voorpagina. Niet onderaan in ieder geval. Valt niet op.
Verder is het een rustige, mooie, simpele website met een eenvoudig product. Goed gedaan!
Toffe groet,
Stijn
Hi!
Bedankt voor je tips! Of je nieuw bent maakt niet uit, alles is welkom

- Ik zit vast aan een template, waardoor ik geen icoontjes kan plaatsen in de topbar. Het kan wel, maar dan moet ik gaan knutselen met de code en dat doe ik liever niet.
Dat geld ook voor veel andere onderdelen.
- Goede tip, I'll keep it in mind!
- Klopt, dat is een Engelstalige plugin. Ik heb hem weggehaald, staat toch beter

- Er zijn helaas nog geen kopers

Ik probeer via Social Media-kanalen wat meer publiek te bereiken, maar dat heeft tijd nodig.
- Bold in menu heb ik aangepast
Groetjes Thomas