De templates die erbij zitten zijn nogal saai. Zijn ze makkelijk zelf aan te passen?

Edit-even topictitel aangepast
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Meeste PSP's zijn al geinstaleerd. hoef je zelf alleen nog maar je eigen url en gebruikersnaam in te voeren en klaar ben je.PeterPastoor schreef:Ok ik ga zeker overstappen nu! Steeds meer kleine foutjes van Shopfactory waar ik helemaal gek van word.
Ok vraagje over de iDeal mogelijkheid. Wij hebben iDeal via de ABN AMRO. Wij hebben daar een PSP id voor. Is het dan verder erg makkelijk te installeren bij MWW pro +?
MrCactus schreef:Heel mooi, maar er staat veel op de planning.
Binnenkort mag je het waarschijnlijk niet verwachten, gezien ook alle andere nieuwe activiteiten.
Wat de meta-tags betreft:
er worden nu inderdaad automatisch metatags gemaakt voor alle pagina's.
Maar voor de subgroepen-pagina's is de title-metatag, de description-metatag en de keywords-metatag hetzelfde, en gelijk aan de pagina-titel.
De canonical-metatag is een serie van database-opdrachten.
Bij de extra pagina's is de title-metatag de pagina-titel,
de description-metatag is de pagina-titel en een aantal begin-karakters van de eerste regel(s) van de pagina-inhoud.
De keywords-metatag bestaat uit de pagina-titel.
De canonical-metatag bestaat ook uit de pagina-titel.
Bovenstaande is niet erg bevorderlijk voor je positionering in Google, en voor het doorklikken op je Google-vermelding.
Juist op de pagina's van groepen, subgroepen en extra pagina's kan je veel informatie vermelden.
Maar zoals al eerder gezegd, ik vraag het op de webwinkelvakdagen persoonliijk aan de programmeur.
Wat ik ook zei via pb scheelde het mij nu meer dan 80 euro. Goedkoper dan beurs met 20 %Jelle du Chatenier schreef:Ik zou het op de beurs aanschaffen, vorig jaar hadden ze er 20% korting op.
Nee hoor! http://www.logivert.com/blog/2010/11/lo ... -software/De support ligt er in elk geval uit...
Dat is inderdaad niet waar. Hoe het met andere producten van Easy Computing (zoals jouw PHP boeken) zit weet ik inderdaad niet maar de webwinkel software is nooit van ze geweest. Ze waren niet de bouwer, maar de verspreider. De bouwer (Logivert) verspreidde het zelf al, en doet dat nu dus wat intensiever. Lees ook dit bericht.Ward schreef:Easy Computing is failliet en de support is daarom gestaakt. Wat er nu nog in de handel verkrijgbaar is, zijn mogelijk restpartijen die via de curator voor een prikkie van de hand worden gedaan.
Heb ik al gedaan maar ze reageren niet of ze weten het nietveke schreef:Best vragen op het forum van logivert
http://www.logivert.com/forum/
Spuit elfforelvisser schreef:Hoi Peter,
Logivert heeft daar ook een forum misschien staat daar je andwoordt al bij hier is de link naar het forum http://www.logivert.com/forum/viewforum.php?f=1
De programmeur heeft gezegd dat het:veke schreef:Dring er dan donderdag ook eens op aan dat ze die tags in orde brengen ivm SEO
Dan begin ik er binnenkort ook aan