Seoshop licentie met korting

1
Beste Webwinkelforummers,

Ik heb een webwinkel licentie van seoshop over. Deze loopt eigenlijk tot november maar zal bij overname opnieuw 12 maanden in gaan.

Mij kost de webwinkel licentie 49 euro excl. BTW tot aan november. Wat neer komt op 7 x 49 excl = 343 excl.

Wie de licentie overneemt kan ik 100 euro tegemoetkoming bieden. Je betaalt dan de eerste 7 maanden 7 x 34,70 = 243 excl. BTW.

Is er iemand die interesse heeft?

Re: Seoshop licentie met korting

2
Weet je zeker dat dit is toegestaan volgens SEOshop zelf?

zie voorwaarden op hun website:
Artikel 3 Licentie
3.1 SEOshop verleent aan Licentienemer een niet-exclusief gebruiksrecht met betrekking tot de dienst. Het gebruiksrecht gaat in bij de totstandkoming van de overeenkomst.
3.2 Het gebruiksrecht is niet overdraagbaar. Het is Licentienemer niet toegestaan om het gebruiksrecht te verkopen, te verhuren, in sublicentie te geven of op welke wijze of voor welk doel dan ook ter beschikking van een derde te stellen.
3.3 Licentienemer mag het gebruiksrecht slechts gebruiken voor zijn eigen bedrijfsactiviteiten.
3.4 De omvang van het gebruiksrecht wordt bepaald door de op het moment van totstandkoming van de overeenkomst geldende beschrijving van de dienst in kwestie.
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Seoshop licentie met korting

3
Seo zegt in een reactie op hun forum:

Bij een overname wordt je huidige contract per direct ontbonden en gaan we een nieuwe jaarlicentie aan met de nieuwe eigenaar.

Maar alsnog blijft mijn vraag staan. Wie wil het overnemen met als dank een tegemoetkoming zoals hierboven beschreven.

Re: Seoshop licentie met korting

4
Marjo_Lein schreef:Seo zegt in een reactie op hun forum:

Bij een overname wordt je huidige contract per direct ontbonden en gaan we een nieuwe jaarlicentie aan met de nieuwe eigenaar.


Heeft dit betrekking op een overname van een webshop of van een licentie?
Volgens mij is je licentie namelijk ook gekoppeld aan je domeinnaam!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.