Hallo iedereen,
Sinds begin deze maand is onze webshop 7Gadgets online.
We zijn natuurlijk zeer benieuwd naar feedback.
Graag horen we jullie mening!
Vriendelijke Groet,
Team 7Gadgets
Re: Feedback gewenst.
3Het blauw uit je logo vloekt met het andere blauw uit je template.
Het openen en gebruiken van een account heeft een te prominente plaats. Dat schrikt sommige kopers af.
Verder is het assortiment inderdaad erg beperkt en laat je dat te nadrukkelijk zien met categorieën die maar één of slechts enkele artikelen bevatten. Wel een leuke Mr. Bean teddybeer trouwens!
Het openen en gebruiken van een account heeft een te prominente plaats. Dat schrikt sommige kopers af.
Verder is het assortiment inderdaad erg beperkt en laat je dat te nadrukkelijk zien met categorieën die maar één of slechts enkele artikelen bevatten. Wel een leuke Mr. Bean teddybeer trouwens!
Re: Feedback gewenst.
4Het klopt dat het aantal producten momenteel nog nihil is. Dit komt omdat er de laatste tijd vooral veel moeite is gestopt in het aanpassen van de code en de lay-out.Meesleepbeest schreef:Geen keus. 19 producten online...
Zo had ik er zelf nog niet naar gekeken, ik heb een kleine aanpassing aan het logo gedaan, ben benieuwd of het zo beter is, hoewel het nu wel weer heel erg aan de lichte kant is.Ward schreef:Het blauw uit je logo vloekt met het andere blauw uit je template.

Helaas is het voor de administratie het nodig dat er een account in de database gezet word, ik ben er wel naar aan het kijken hoe dit proces vergemakkelijkt kan worden.Ward schreef:Het openen en gebruiken van een account heeft een te prominente plaats. Dat schrikt sommige kopers af.
Klopt, de categorieën zijn momenteel nog erg leeg, de hoofdreden hiervoor is dat we deze binnenkort verder op gaan vullen en er momenteel al zeker van zijn dat we deze categorieën nodig hebben.Ward schreef: Verder is het assortiment inderdaad erg beperkt en laat je dat te nadrukkelijk zien met categorieën die maar één of slechts enkele artikelen bevatten.
- Advertentie
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Re: Feedback gewenst.
5Maak er dan in elk geval geen hoofdpunt van in de hoofdnavigatie.7TH schreef:Helaas is het voor de administratie het nodig dat er een account in de database gezet word, ik ben er wel naar aan het kijken hoe dit proces vergemakkelijkt kan worden.
Re: Feedback gewenst.
6Vindt u het momenteel een obstakel in de navigatie dan?Ward schreef:Maak er dan in elk geval geen hoofdpunt van in de hoofdnavigatie.7TH schreef:Helaas is het voor de administratie het nodig dat er een account in de database gezet word, ik ben er wel naar aan het kijken hoe dit proces vergemakkelijkt kan worden.
Klanten kunnen gewoon alles doorzoeken, het winkelwagentje opvullen, etc.
Pas als de klant besluit tot betaling over te gaan wordt hem/haar gevraagd in te loggen, dit omdat betalingen via iDeal gekoppeld moeten worden aan een gebruikersaccount.
Re: Feedback gewenst.
7Zeg gerust je.7TH schreef:Vindt u het momenteel een obstakel in de navigatie dan?
En ja, "Mijn Account" valt nu te veel op, omdat het het eerste woord linksboven op de webpagina is en het eerste woord in de hoofdnavigatie. Dat zou ik weghalen. Wie wel graag een account gebruikt (de minderheid), heeft voldoende aan het kleinere "Log in of registreren" rechts.
Re: Feedback gewenst.
8Dank u je (Ward schreef:Zeg gerust je.7TH schreef:Vindt u het momenteel een obstakel in de navigatie dan?
En ja, "Mijn Account" valt nu te veel op, omdat het het eerste woord linksboven op de webpagina is en het eerste woord in de hoofdnavigatie. Dat zou ik weghalen. Wie wel graag een account gebruikt (de minderheid), heeft voldoende aan het kleinere "Log in of registreren" rechts.

Re: Feedback gewenst.
9Ik vind het wel een mooie site.
Houd persoonlijk van gadgets
Ik mis alleen de afmetingen bij een aantal artikelen zoals bijvoorbeeld het robotje en de mok.
Dit zou ik wel willen weten wanneer ik het zou aanschaffen.
Houd persoonlijk van gadgets

Ik mis alleen de afmetingen bij een aantal artikelen zoals bijvoorbeeld het robotje en de mok.
Dit zou ik wel willen weten wanneer ik het zou aanschaffen.
Re: Feedback gewenst.
10Ik mis ook de adresgegevens op de pagina contact of klantenservice. Ik zie ze alleen bij de algemene voorwaarden staan. Hier staat ook geen telefoonnummer bij of kvk en btw nummer.
Re: Feedback gewenst.
11Persoonlijke mening: de Algemene Voorwaarden worden sowieso niet of nauwelijks gelezen door wiens klant dan ook. In jullie geval vrees ik dat de klant dit al helemaal niet meer wil doen. Te lange tekst, te weinig witruimte, te weinig rubricering.
Ik heb zelf o.a. een juridische achtergrond en ik heb over het algemeen geen moeite met het doorgronden van wet- en regelgeving, Algemene Voorwaarden en andere "kleine letters". Na artikel 1 te hebben gelezen en te zijn aangevangen met artikel 2, ben ik er mee gestopt. TL;DR (Too Long; Didn't Read).
Misschien kunnen jullie hier nog eens naar kijken?
Ik heb zelf o.a. een juridische achtergrond en ik heb over het algemeen geen moeite met het doorgronden van wet- en regelgeving, Algemene Voorwaarden en andere "kleine letters". Na artikel 1 te hebben gelezen en te zijn aangevangen met artikel 2, ben ik er mee gestopt. TL;DR (Too Long; Didn't Read).
Misschien kunnen jullie hier nog eens naar kijken?
Re: Feedback gewenst.
12als ik over een afbeelding ga met de cursor, dan krijg ik een vergrote foto.
MAAR deze is maar ietsje groter, dus veel nut heeft het dan niet.
Probeer de vergrote foto wat groter te maken.
Afmetingen en gewicht zijn ook dingen die erbij mogen.
MAAR deze is maar ietsje groter, dus veel nut heeft het dan niet.
Probeer de vergrote foto wat groter te maken.
Afmetingen en gewicht zijn ook dingen die erbij mogen.
Re: Feedback gewenst.
13Klopt! Deze zullen zo snel mogelijk toegevoegd worden bij artikelen zoals het "Android" figuur waarbij het formaat niet duidelijk uit de afbeelding af te lezen is.esther schreef:Ik mis alleen de afmetingen bij een aantal artikelen zoals bijvoorbeeld het robotje en de mok.

Het is inderdaad niet erg handig dat de adresgegevens alleen maar in de algemene voorwaarden staan, we zijn momenteel met de "Contact/Klantenservice" pagina bezig, binnenkort zullen de gegevens daar duidelijk te vinden zijn.esther schreef:Ik mis ook de adresgegevens op de pagina contact of klantenservice. Ik zie ze alleen bij de algemene voorwaarden staan.
Zelf vraag ik me sterk af in hoeverre mate dit nodig is bij een kleine webshop zoals deze.Hier staat ook geen telefoonnummer bij of kvk en btw nummer.

Het is inderdaad een flinke lap tekst zo, we zullen binnenkort eens kijken of dit iets "leesbaarder" kan worden gemaakt.Remko schreef:Persoonlijke mening: de Algemene Voorwaarden worden sowieso niet of nauwelijks gelezen door wiens klant dan ook. In jullie geval vrees ik dat de klant dit al helemaal niet meer wil doen. Te lange tekst, te weinig witruimte, te weinig rubricering.
Ik heb zelf o.a. een juridische achtergrond en ik heb over het algemeen geen moeite met het doorgronden van wet- en regelgeving, Algemene Voorwaarden en andere "kleine letters". Na artikel 1 te hebben gelezen en te zijn aangevangen met artikel 2, ben ik er mee gestopt. TL;DR (Too Long; Didn't Read).
Misschien kunnen jullie hier nog eens naar kijken?
Mee eens, de mouse-over functie is inderdaad een beetje "overbodige luxe", deze is nu helemaal uitgeschakeld, grote foto's kunnen bekeken worden door op de afbeelding zelf te klikken.veke schreef:als ik over een afbeelding ga met de cursor, dan krijg ik een vergrote foto.
MAAR deze is maar ietsje groter, dus veel nut heeft het dan niet.
Re: Feedback gewenst.
14Wij zijn ook geen grote webshop. Nog niet althans 
Maar wij hebben ook wel een telefoonnummer erop staan en die wordt wel degelijk gebruikt

Maar wij hebben ook wel een telefoonnummer erop staan en die wordt wel degelijk gebruikt

Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
Re: [7Gadgets.nl] Feedback gewenst.
15Als je dan toch aan het wijzigen bent, neem dan meteen de twee onderstaande spelfouten mee die op je pagina verzenden staan...
"7Gadgets.nl verzendT artikelen via TNT post, afhankelijk van het gewicht en formaat van het bestelde artikel wordT deze via brief- of pakketpost verzonden."
Je bent twee keer een 't' vergeten.
"7Gadgets.nl verzendT artikelen via TNT post, afhankelijk van het gewicht en formaat van het bestelde artikel wordT deze via brief- of pakketpost verzonden."
Je bent twee keer een 't' vergeten.
Re: [7Gadgets.nl] Feedback gewenst.
16Bedankt voor de tip, ik heb het gecorrigeerd.speurder schreef:Als je dan toch aan het wijzigen bent, neem dan meteen de twee onderstaande spelfouten mee die op je pagina verzenden staan...
"7Gadgets.nl verzendT artikelen via TNT post, afhankelijk van het gewicht en formaat van het bestelde artikel wordT deze via brief- of pakketpost verzonden."
Je bent twee keer een 't' vergeten.

Re: Feedback gewenst.
17KvK nummer lijkt nog niet te bestaan volgens de kvK site.esther schreef:Hier staat ook geen telefoonnummer bij of kvk en btw nummer.
Voor mij persoonlijk een reden om af te haken op een webwinkel, ik ga geen bestelling plaatsen zonder deze info.