myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

1
Wij zijn net een paar dagen met myparcel.nl aan de slag, werkt prima tot zover, maar kan geen informatie vinden over wat te doen in het volgende geval:

Een verzendlabel is aangemaakt/aangemeld voor een klant. 
Klant annuleert bestelling. 

Hoe kan ik dit dan in myparcel.nl verwerken en de kosten gecrediteerd krijgen op onze factuur? Of moet ik dan in zulke gevallen contact worden opgenomen met myparcel?

Update - heb het al gevonden:

https://www.myparcel.nl/assets/document ... jan_16.pdf
De etiketten die via MyParcel worden aangemaakt zullen pas worden gefactureerd op het moment dat je de pakketten bij PostNL inlevert. Dit betekent dat het in het nieuwe systeem niet meer nodig zal zijn om de zendingen te crediteren.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

Re: myparcel.nl label geprint/aangemeld, klant annuleert

5
Ik dacht dat dit ook inderdaad al lange tijd zo was. Tijdens de lancering van een webshop heb ik veel test verzendingen aan moeten maken en die vervallen inderdaad allemaal zolang je ze niet laat scannen bij een inleverpunt. Dit was ruim een jaar geleden.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.