Via Google ben ik op dit forum terecht gekomen. Aangezien ik een webwinkel wil gaan starten en nog een paar vragen heb, heb ik me aangemeld.
Ik ben dus Zoefff, een jonge studente die gewoon nog een bijbaantje heeft buiten school.

Een tijdje geleden heb ik iets ontdekt waar geen aanbod voor is in Nederland, maar wel steeds meer vraag naar komt.
Dat was het moment waarop ik dacht: ik begin een webshop!
Aangezien ik veel verhalen heb gehoord van mensen die té impulsief zijn gestart met een webshop en hierdoor honderden euro's kwijt zijn geraakt, besloot ik alles eerst goed uit te zoeken.
De afgelopen weken heb ik dus al een hoop uitgezocht en momenteel sta ik op het punt mezelf in te schrijven bij de KvK.
Mijn ultieme doel is om voor ongeveer 200 euro (excl. KvK en eventuele kosten zakelijke rekening) mijn webwinkel te realiseren. Aangezien ik zelf genoeg verstand heb van HTML, CSS en programma's als Photoshop bespaar ik een hoop op het opzetten van de webshop.
Ik heb besloten dat mijn webshop gaat draaien op Opencart, dit omdat mijn hosting simpelweg niet 'goed' genoeg zou zijn voor Magento.
Het enige waar ik verwacht hulp bij nodig te hebben, is SEO.
Sorry voor de lange introductie, hahaha.
Misschien kan ik binnenkort mijn webshop op dit forum delen!