Dat is makkelijk!henk-k schreef:Achja, de eerste persoon die mij kan uitleggen wat een amateur*, professional**, kleine webwinkel, grote webwinkel, etc. is moet ik nog tegenkomen

* = concurent
** = jij
Dat is makkelijk!henk-k schreef:Achja, de eerste persoon die mij kan uitleggen wat een amateur*, professional**, kleine webwinkel, grote webwinkel, etc. is moet ik nog tegenkomen
En dat die MediaMarkt eigenlijk niet eens één van de goedkoopste is.Mick schreef:Ik denk dat we hier in de elektronica branche een heel duidelijk voorbeeld van hebben...Ward schreef:En daarnaast: je hebt ook professionele concurrenten die een markt kapot maken.
(Vaak is de schade dan bovendien nog groter, omdat ze het grootschaliger aanpakken.)
De kleine/middelgrote elektronica zaak in de binnenstad loopt te mopperen dat de 'online elektronica zaak' op het industrietrein al zijn klanten wegtrekt, terwijl er op de meubelboulevard een enorme MediaMarkt uit de grond gestampt wordt...
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
Bij Jumbo is dat precies hetzelfde. De doelgroep die gaat vergelijken koopt toch bijna altijd huismerk producten (want: prijsbewust) en daarop is de laagste prijs garantie niet van toepassing. Er is niemand die de prijs van een Pak melk gaat vergelijken met de super 3 straten verderop denk ik.PaulG schreef:Dat moet je mediamarkt meegeven. De marketing dat ze de goedkoopste zijn hebben ze goed voor elkaar!