seodutch

1
Is iemand bekend met de site seodutch.org

Ik kreeg namelijk een mail van deze site, waarin me gratis backlinks werden aangeboden middels link uitwisseling. Ik vertrouw het niet helemaal, temeer daar ik, onder meer, dit op las over SEO scams : http://ceespicauly.nl/blog/index.php/se ... werkt-dat/

Volgens mij is dit een scam, al heb ik geen idee hoe of wat het werkt. Hopelijk kan iemand dit beamen, en kan het dan aan de grote klok worden gehangen.
BullsI: een klein assortiment aan grootse producten!
http://www.bullsi.nl

Re: seodutch

3
Ik krijg dit soort mailtjes met grote regelmaat.

Inmiddels reageer ik dan enkel met

'ga echt werk zoeken kneuzen'.

In het begin verzocht ik ze nog vriendelijk mij niet meer te mailen. Dan reageerde ze vriendelijk, dat ze dat niet meer zouden doen. 13 mailtjes later is de vriendelijkheid bij mij weg.

Dit zijn overduidelijk mensen, die absoluut niet weten hoe het echt werkt.

Zelf beredeneer ik zo. Als ik iemand zou willen inhuren om mijn website te optimaliseren in Google. Ga ik zelf op Google zoeken. Degene die je dan tegen komt, weten immers hoe het moet. Dat soort spam is voor mij juist bewijs van incompetentie.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!

4
Ik kende SEODutch zelf niet, nog nooit iets van gekregen oid.
Maar als een SEO bedrijf zou je toch op z'n minst verwachten dat hun eigen site goed in Google zou scoren. Zelfs als ik Google op SEODutch is de site nog niet zo 123 te vinden.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Ik heb sinds kort een webshop waar ik games verkoop (nederlandsegameshop.nl), ik heb ook binnen een week al twee keer een mail ontvangen van SEODutch.nl. Een keer met de naam Tessa Verbeek en de anderen keer met de naam Lotte die schijnbaar geen achternaam heeft. Met de volgende mail adressen:

lotte@kostelozeseo.com
tessa.verbeek@seodutch.org

In beide mails word mij gevraagd links te ruilen met spelletjes websites. Bij het eerste mail contact had ik gezegd geen interesse te hebben maar het werd gewoon nog eens gevraagd.

Zit hier iets achter of wat heeft dit voor doel? Dit is beslist geen SEO bedrijf die gaan niet zo te werk.

7
Kreeg vandaag het bericht Lotte heeft als achternaam de Vries. Ik heb nog geen webwinkel maar ben wel van plan daar mee te starten.

8
Liftboy schreef:Kreeg vandaag het bericht Lotte heeft als achternaam de Vries. Ik heb nog geen webwinkel maar ben wel van plan daar mee te starten.
Gewoon in de SPAM-map gooien! 8)

Maar wel fijn dat we na 2 jaar eindelijk weten hoe Lotte van haar achternaam heet! :wink: