Feedback op www.webwinkelkeur.nl

1
Het is geen webwinkel, toch denk ik dat ik bij jullie als webwinkeliers aan het goede adres ben. Hoop dat dit dan ook toegestaan is.

Graag zou ik jullie willen vragen https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ kritisch te bekijken. Welke punten vind je goed en wat mis je nog aan informatie? Wat kan er veranderen of wat zou je zelf anders doen? Graag zou ik willen vragen om de feedback te beperken tot de opbouw en inhoud van de website (niet het onderwerp). De discussie over het nut van een keurmerk is elders op dit forum te voeren.

Alvast bedankt voor jullie opbouwende reacties!

Punten om op te letten:
- Eerste indruk (Wat is je eerste indruk bij het openen van de website?)
- Onderscheidendheid (Is het duidelijk wat onderscheidende factoren zijn?)
- Informatie (Is alle informatie die noodzakelijk is aanwezig?)
- Gebruiksvriendelijkheid (Is de site eenvoudig te navigeren?)
- Problemen/bugs/spelfouten (Zijn er fouten te vinden?)
- Laadtijd (Laad de website snel genoeg?)
- Pluspunten (Wat moet er zeker zo blijven?)
- Verbeterpunten (Wat zou je verbeteren?)
- ...
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

Re: Feedback op www.webwinkelkeur.nl

2
Stoer dat je het aandurft. Weet dat je het na je start al eens deed en feedback toen pittig was. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nu niet veel te zeuren heb, het ziet er netjes uit. Al mijn feedback is dus persoonlijk en ongefundeerd. Wat me nu opvalt is dat ik je blog wat duidelijker zou presenteren (mede omdat die gewoon goed is!) en minder die nieuwe leden. Doen alle keurmerken, maar wat maakt het mij uit wie de laatste 3 zijn?

Verder maak je zo te zien gebruik van Stockphoto's, aangezien je site al in een vergevorderd stadium is, zijn goede foto's gemaakt voor specifiek hun plek op de site, misschien een goede volgende stap. Dat kan beter namelijk. Op deze pagina, zal de eyetracking heatmap eerder lachwekkend dan functioneel zijn ben ik bang. ;)
Nu op mijn weblogs:

3
Het onderwerp is toch iets waar mensen een uitgesproken mening over hebben, dan ben ik gewent, enige wat ik daarvoor kan doen is iedere dag weer mijn best doen om het tegendeel te bewijzen.

Bedankt voor de feedback, de verbetering van stockphotos ga ik oppakken. Wanneer ik daarin een update heb laat ik het zeker weten. Verder heb ik ook al gedacht over het plaatsen van de laatste blog topics (bedankt voor je compliment). Wil de layout echter niet te druk en afleidend maken, vandaar dat ik (nog) geen plaats daarvoor gevonden heb. De laatste leden zijn inderdaad niet direct interessant, maar het is wel weer interessant voor bezoekers om te zien hoeveel webwinkels er zijn aangesloten. Vandaar deze afweging.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m

4
ik denk nu zelf; Was ik er maar opgekomen...

Ik vind het een goed concept en snap ook niet waarom er zoveel commotie om is geweest. (als ik het zo lees)

Ik erger me aan je achtergrond, waarom scrolt die winkelwagen niet lekker mee naar beneden? Hij blijft daar maar eenzaam bovenin staan.

Die top 3 van leden is leuk, maar wel een beetje onnodig. Ik zou hem onder een kopje wegwerken.

"kijkje in de keuken (ofzo)" vind ik tof! Ik ben altijd benieuwd wat mensen nu werkelijk doen en dit geeft toch wel een aardig beeld.

Coockies staan standaard op accepteren? Mag dit eigenlijk wel? (dit is echt een vraag)

Succes! Misschien dat ik me ooit nog eens aanmeld ;)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!

5
@Dirkjan - De feedback over de afbeeldingen hebben we inmiddels opgepakt. Graag verneem ik wat je van onze nieuwe illustraties vindt?

@Elecs - Bedankt voor je feedback! Leuk dat je het concept kunt waarderen, we doen ons best om wat moois neer te zetten. Wat de cookies betreft, als het goed is wordt standaard de Facebook balk en Twitter balk niet weergegeven? Bij accepteren wordt deze pas weergegeven? Graag verneem ik of er wellicht technisch wat mis gaat?