www.telethings.nl feedback?

1
goedemiddag,

wij zijn Telethings.nl en nog niet zo heel lang online we zouden graag tips en advies willen ontvangen van het forum.

momenteel word er gewerkt aan een magento versie van onze webshop. zijn er dingen wat jullie tegen komen in ons huidige ontwerp en systeem van dat je zegt: nou dat zou ik anders doen. laat het dan graag weten zodat wij het kunnen aanpassen in onze magento versie van onze website.

alvast heel erg bedankt voor de moeite

http://www.telethings.nl

Re: www.telethings.nl feedback?

2
Als eerste: de kleur die je gebruikt vind ik persoonlijk niet mooi. Het doet goedkoop aan en is niet prettig om naar te kijken. Mijn eerste ingeving was om direct weg te klikken, maar goed je vraagt om feedback, dus blijf ik even hangen.

Je logo komt niet professioneel over.

Ik mis een pagina met FAQ: Hoe kan ik betalen? (kan ik trouwens niet terugvinden.....)

Omdat je alle tekst bij de producten in dezelfde grootte schrijft, komt de prijs niet goed naar voren.
Tevens zie ik weinig tekst, zeker op de homgepage, hoe wil je door Google gevonden worden?
Heeft u voor 16:00 uur een product besteld die op voorraad is dan heeft u de bestelling de volgende dag in huis.
Dat is een mooie belofte, maar houdt er ook rekening mee dat soms poststukken langer onderweg zijn. Je kan het dus niet garanderen. Misschien kun je beter zeggen: voor 16.00 uu besteld, vandaag verzonden.

De pagina met Nieuws begrijp ik niet helemaal??

Succes. Hopelijk kun je er wat mee.

Re: www.telethings.nl feedback?

3
bedankt voor de feedback!

we hebben gelijk de tekst aan gepast van de levering dat was een goed puntje inderdaad.
de tekst op de homepage word vandaag toegevoegd.

qua kleur stelling ben ik het deels met je eens als onze nieuwe webshop in magento online komt blijft het wel de zelfde kleur stellen alleen dan met een professioneler uiterlijk.
ben benieuwd wat u er dan van vind.

de betalingsmogelijkheden staan onderaan de website bij de nieuwe webshop word het meer centraler gezet zodat de klant gelijk kan zien waarmee er kan worden betaald.

http://www.telethings.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: www.telethings.nl feedback?

5
- De oranje tekst op het wit doet pijn aan mijn ogen, leest niet bepaald prettig.

- Ik kan geen adres en telefoonnummer vinden.

- Over ons ziet er nogal magertjes uit, en lijkt weer meer op een contactpagina.

- Ik mis ook de FAQ-pagina, iets wat ik vrijwel altijd bekijk voor ik bij een webshop bestel.

- Zie ook niks over betaalmogelijkheden. (logootjes zijn geen uitleg over de betaalmogelijkheden)

- Je voorpagina lijkt wel een reclamebord, gecombineerd met een trefwoordenlijst. Vind ik niet erg aanlokkelijk uitzien.

- Vind de laadtijd ook redelijk langzaam voor zo'n klein aanbod.