Leveranciers tassen

1
Hallo allemaal,

momenteel ben ik druk met de voorbereidingen voor het opstarten van mijn webshop. Nu blijf ik op 1 heel belangrijk punt haken en dat is "leveranciers". Ik ben al dagen bezig met het zoeken van een leverancier/groothandel die damestassen levert. Heeft iemand misschien tips of ervaringen met groothandels in tassen die hij/zei met mij wil delen?

Met vriendelijke groet,

Anne Terpstra
Damesdingetjes.nl en slaapdingetjes.nl

Re: Leveranciers tassen

4
Anne Terpstra schreef:Hallo allemaal,

momenteel ben ik druk met de voorbereidingen voor het opstarten van mijn webshop. Nu blijf ik op 1 heel belangrijk punt haken en dat is "leveranciers". Ik ben al dagen bezig met het zoeken van een leverancier/groothandel die damestassen levert. Heeft iemand misschien tips of ervaringen met groothandels in tassen die hij/zei met mij wil delen?

Met vriendelijke groet,

Anne Terpstra
Hi Anne, ben je voornamelijk opzoek naar merk? Of is merkloos ook een optie. Voor merkloos zou je online bij Chinese leveranciers kunnen kijken of ze ook groothandel prijzen leveren. Voor tassen is lightinthebox.com vrij groot. Zodra je business groter wordt raad ik je aan om Guangzhou in China eens te bezoeken. Daar kan je tassen inkopen voor rond de 3-10 euro, afhankelijk van kwaliteit.
Theewinkel voor losse thee: https://www.teasenz.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.