Je lay out is niet standaard, daar ben ik dol op
Een grid als background vind ik niet zo fantastisch. Wellicht een zachte kleur als champagne of creme een idee?
Als ik op shop klik zie ik een lege pagina met tekst, boven in moet ik verder navigeren. Mensen zijn een beetje lui en kunnen daarom weg klikken. Ik dacht ook toen ik de tekst zag dat er iets zou staan als 'dit deel komt binnekort'. Hier kan je beter een echte mainpage maken met nieuwe artikelen, aanbiedingen, toppers etc. Of nog beter, dit op de voorpagina.
Verder:
- AV pagina bestaat niet
- Nergens KvK nummer kunnen vinden. Het wekt vertrouwen bij de klant om deze duidelijk aan te geven. In jou geval kan er rechts boven een KvK nummer, telefoon nummer en wellicht adres.
- Je spreekt mij steeds vanuit de ik persoon toe, bij Info en Contact. Dit komt niet echt professioneel over imo. Ik begrijp de insteek hoor, je maakt de artikelen zelf. Alleen als ik lees
"Zodra ik de bestelling ontvangen heb stuur ik u een ontvangstbevestiging. Hierin staan nogmaals de bestelde producten, met daarbij de verzendkosten en het totaal te betalen bedrag." krijg ik een beetje het zolderkamer idee.
Ben benieuwd naar anderen hun reactie, vooral over deze layout.
Succes verder!