Goedenavond forumleden,
Ik ben bezig met het opzetten van een webwinkel, en vanwege gebrek aan technische kennis loopt het wat stroefjes.
Om mijn webwinkel zo snel mogelijk af te maken heb ik hulp nodig.
De webwinkel heb ik aangemaakt via Biedmeer webwinkels.
De website is grotendeels al af, alleen wil ik de volgende dingen afhandelen voordat ik mijn website online zet.
- Orders van klanten automatisch doorsturen naar de leverancier (handleiding heb ik alleen geen XML kennis om het in mijn webshop te integreren).
- Integratie Pakje gemak afhaalpunten (PostNL). Hiervoor heb ik ook een handleiding van de leverancier alleen geen XML kennis.
- Webhop vertalen van Nederlands naar Engels, Duits en Frans. (Als ik me niet vergis heeft biedmeer hulpprogrammas om de vertalingen te vermakkelijken).
- Wellicht zou het ook handig zijn om de domeinnamen te uitbreiden naar .nl, .de en .fr? (huidige domeinnaam is met .com).
Ik heb meerdere webdesigners benaderd maar steeds krijg ik te horen dat ze andere programmas gebruiken zoals Magento of dat ze niet met XML werken enzovoort.
Wie kan mij de goede richting op sturen/adviseren?
Alvast bedankt voor uw tijd.
Mvg,
John
Re: Hulp gezocht met afmaken van webwinkel.
2Wellicht dat biedmeer wel een aantal mensen weet die met hun systeem uit de voeten kunnen
Re: Hulp gezocht met afmaken van webwinkel.
3Dank u voor uw snelle reactie.
Ik heb hun al een paar keer gesproken over de punten die ik boven heb omschreven.
Met betrek tot website design kunnen ze het een en ander wel regelen, maar ze konden mij geen antwoord of advies geven over mijn struikel punten vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum.
Ik heb hun al een paar keer gesproken over de punten die ik boven heb omschreven.
Met betrek tot website design kunnen ze het een en ander wel regelen, maar ze konden mij geen antwoord of advies geven over mijn struikel punten vandaar dat ik mij heb aangemeld op dit forum.