Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Christian Louboutin Laarzen

11 september 2010

Kent iemand deze winkel: manoloblahnikde.net? Ik was op zoek naar deze laarzen van Christian Louboutin en de prijs valt enorm mee. Maar de spelfouten en layout geeft me wat minder vertrouwen en de return policy ziet er een beetje link uit. Ik vraag me af of deze zich netjes aan de Nederlandse wetgeving houden zeg maar. Iemand ervaring met deze of andere webwinkels met Christian Louboutin Laarzen? Of iemand met goede groothandel contacten die deze laarzen kan vinden voor me? :-)
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

11 september 2010

Doe es een whois search.. ik kreeg een boel Chinese informatie.. wat mss niks hoeft te betekenen natuurlijk. :|
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Christian Louboutin Laarzen

11 september 2010

Doe es een whois search.. ik kreeg een boel Chinese informatie.. wat mss niks hoeft te betekenen natuurlijk. :|
Ah ja tuurlijk. Ik heb nu een stuk of 10 van dit soort Christian Louboutin Laarzenshops maar zoek gewoon echt van dit soort laarzen. De whois is allemaal Chinees, allemaal in het 2e halfjaar van 2010 opgericht, geen adresgegevens op de website en werken met een Hotmail en Gmail mailadres. Streng ben ik niet maar voor ik 200 euro overmaak naar China wil ik toch wel een klein beetje goed gevoel hebben over de shop. :-)

Dus als iemand een goed adresje weet voor deze laarzen, hoor ik het graag. :-) Ben trouwens ook best geinteresseerd in andere goede tips voor laarzen van Manolo Blahnik, Christian Louboutin, Jimmy Choo, en... Verras me zou ik zeggen!

Tot nu toe vooral fan van Asos.com! Daar erg goede ervaringen mee! Wat een fantastische shop is dat zeg!
 
A. Loomans
Berichten: 190
Lid geworden op: 21 maart 2010
Contacteer:

11 september 2010

Zo te zien kun je daar met PayPal betalen ;-)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Laarzen gevonden!

25 september 2010

Ik ben eruit hoor! Voor mensen met hetzelfde probleem:
Vandaag kwam ik Designer-vintage.com weer tegen. Een Nederlandstalige website waar je luxe designer artikelen kunt kopen, maar dan tweedehands. Ze claimen dat alles echt is, dat alles design is, en er zitten wel wat aardige dingen tussen.

Wat ik toch apart vind, is dat die webwinkel totaal niet in zoekmachines naar voren komt op de grote merken, ik kom al die vage slechte Chinese bende tegen. Blijkbaar doet Designer Vintage iets nog heel erg verkeerd met zoekmachine vriendelijkheid danwel optimalisatie.

Zelf (mijn vriendin in dit geval) uiteindelijk gekozen voor LK Bennett laarzen.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Christian Louboutin Laarzen

08 december 2011

Het merk Christian Louboutin binnenkort dus toch online te kopen. :-) Ze openen een Europese webwinkel.
 
biancib
Berichten: 317
Lid geworden op: 16 augustus 2011

Re: Christian Louboutin Laarzen

09 december 2011

Als het niet the real deal moet zijn dan kan je hier ook steeds eens een kijkje gaan nemen; http://www.lightinthebox.com/c/fashion-boots_4616
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Christian Louboutin Laarzen

13 december 2011

Als het niet the real deal moet zijn dan kan je hier ook steeds eens een kijkje gaan nemen.
Bedankt voor de tip. Lijkt een grote Chinese dropshipper? Ziet er serieus goed uit en mijn vriendin heeft er dus net een paar schoenen gekocht. Dit soort webwinkels kunnen wel eens doorbreken in de toekomst.
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Christian Louboutin Laarzen

13 december 2011

Als het niet the real deal moet zijn dan kan je hier ook steeds eens een kijkje gaan nemen.
Bedankt voor de tip. Lijkt een grote Chinese dropshipper? Ziet er serieus goed uit en mijn vriendin heeft er dus net een paar schoenen gekocht. Dit soort webwinkels kunnen wel eens doorbreken in de toekomst.
Die webwinkels zijn al doorgebroken ;)
Afbeelding
( dit is geen vuilnis, maar zakken vol met pakketjes )

Er waren nog meer foto's maar die kan ik niet meer vinden.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Christian Louboutin Laarzen

13 december 2011

Die webwinkels zijn al doorgebroken ;)
Ah ja ik bedoel ook niet in China, want ik ken die andere grote Chinese jongens ook wel. Ik bedoel meer in Nederland. Als mijn vriendin na een half uurtje online surfen zo gemakkelijk nieuwe schoenen in China kan bestellen, dan zou dat een serieuze bedreiging voor spelers als Zalando kunnen zijn. Die hebben ook een mooi groot assortiment maar qua tarief kunnen die echt niet op tegen de Chinezen.

Bedoel het dus meer in 'mijn wereld'. :-)