[kameramarkt.nl] Canon EOS en GoPro Hero HD accessoires

1
Ik ben nieuw hier op het forum en heb sinds deze week een webwinkel draaien, dus ik ben benieuwd wat jullie voor feedback hebben op mijn webwinkel:

KameraMarkt.nl

Ik heb al redelijk wat ervaring met het bouwen en onderhouden van websites, maar een webwinkel was nieuw voor mij, dus dit was een leuke uitdaging. Het softwarepakket van Biedmeer kent natuurlijk wat beperkingen, maar voorlopig voldoet het en zijn de kosten beperkt. Doorgroeien kan altijd nog.

Ik probeer de webwinkel doelbewust neer te zetten als een persoonlijk project dat ik van huis uit run en trek geen 'rookgordijn' op achter de bedrijfsnaam. Daarbij profileer mezelf daarbij als 'professioneel' gebruiker van de accessoires die ik zelf verkoop, waar bezoekers/klanten bij terecht kunnen om hun vragen beantwoord te krijgen. Dat is dus mijn eerste unique selling point (hoewel ik nog naar een manier zoek om dit sterker uit te dragen).

Daarnaast is de webwinkel compleet anders opgebouwd dan de meeste andere fotografie-webwinkels. Bij de meeste webwinkels moet je om een batterij voor je EOS 60D te vinden, zoeken onder het kopje 'Accu's en Batterijen' en vervolgens krijg je zo'n stortvloed aan batterijen dat je niet meer weet welke nou geschikt is voor de 60D. Bij mijn webwinkel selecteer je je camera en zie je meteen welke accessoires geschikt zijn voor deze camera. Ik hoop dat dit naast een positieve gebruikerservaring ook cross-selling bevorderd.

Qua design houd ik niet van exotische kleuren, banners, filmpjes en andere afleidende materie. Ik heb alles (binnen de mogelijkheden bij Biedmeer) opgezet met zoekmachine-optimalisatie, website usability en conversie-optimalisatie in het achterhoofd. Feedback op met name deze gebieden is dan ook zeer welkom!

Re: [kameramarkt.nl] Canon EOS en GoPro Hero HD accessoires

2
Retour
Je hebt het wettelijk recht om een bestelling binnen 7 dagen te retourneren. Wij doen hier graag nog een klein schepje bovenop. Bij ons heb je hier namelijk 10 dagen de tijd voor. Voorwaarde is wel dat wij het product weer als nieuw kunnen verkopen. De verpakking mag dus niet geopend zijn en het product mag niet gebruikt worden.
Je mag niet eisen van je klant dat de verpakking dicht zit en het product niet gebruikt mag zijn.

Als ik een statief bestel mag ik deze wettelijk uitproberen, bevalt de statief niet, moet jij hem verplicht accepteren. Je mag deze niet weigeren omdat ik deze geprobeerd heb. Dat is juist de reden van een bedenktermijn, het uitproberen.
Advertentie

Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!