Hallo allen,
Sinds kort een bedrijf begonnen in unieke led horloges. Het is een niche product! Al het noodzakelijke is momenteel opgezet, en de website heb ik ook zelf gemaakt.
Kunnen jullie enige verbeterpunten en/of feedback leveren aan mijn website? Graag had ik gewoon reacties van mensen hoe die de website zien, aangezien wij zelf de site wel in orde vinden!
Alvast hartelijk bedankt!
mvg,
Perry Luijken
Re: [www.timeitwatch.nl] Graag feedback
2Hallo,Perry luijken schreef:Hallo allen,
Sinds kort een bedrijf begonnen in unieke led horloges. Het is een niche product! Al het noodzakelijke is momenteel opgezet, en de website heb ik ook zelf gemaakt.
Kunnen jullie enige verbeterpunten en/of feedback leveren aan mijn website? Graag had ik gewoon reacties van mensen hoe die de website zien, aangezien wij zelf de site wel in orde vinden!
Alvast hartelijk bedankt!
mvg,
Perry Luijken
> Logo is niet klikbaar. Mensen zijn gewend als ze op het logo klikken ze naar de Homepage gaan.
> Leuk al die info, maar ik moest even zoeken op de producten.
> Waar zijn de algemene voorwaarden/bedrijfsinformatie(ik heb ze gevonden, maar geen telefoonnummer) /verzendkosten/retour informatie etc...
Dit zijn toch pagina's die mensen wel eerst willen bezoeken. Owja, het meeste is ook verplicht

> Als ik op "bestellen" druk verwacht ik dat het product aan mijn winkelwagen toegevoegd wordt, niet dat ik naar het product ga, dan had ik wel op het product zelf gedrukt. Maak de stappen zo klein mogelijk

> In theorie zou ik 12.000.000 horloges kunnen kopen (ja dit heb ik getest

> Ik kan alleen via iDeal betalen? Je moet achteraf betalen aanbieden (afterpay buckaroo bieden wel goeie concepten hiervoor aan)
> Ik kan nergens inloggen? Ik zou zoiets wel aanbieden ook in verband met klantgegevens opslaan voor nieuwsbrieven in de toekomst bijvoorbeeld.
Succes d'r mee!
Frits
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
3Dankje voor je reactie.
>Logo aanklikbaar maken is een kleine moeite en zal dit morgen meteen aanpasen. Had niet verwacht dat bezoekers hier gewend aan zijn. Zal het voortaan meenemen.
>Voorraad zijn we inderdaad mee bezig omdat wij voornamelijk per collectie aan retailers verkopen. We gaan nu een eigen voorraad voor de webshop beheren omdat sommige kleuren harder lopen dan andere.
>Door vanavond research te doen over optimalisatie ben ik van plan een over ons pagina aan te maken i.p.v. een klein blokje. Hier ga ik alle bedrijfsinformatie vermelden.
>Bestellen knop is niet eens zo gek om meteen aan de winkelwagen te koppellen, alleen kunnen ze dan geen aantal invullen.
>Achteraf betalen was mij niet bekend
, zal dit meteen gaan uitzoeken.
> inloggen vergt teveel stappen voor betaling. Wij zijn aan het testen met mailchimp en klanten laten inschrijven als ze een product bestellen d.m.v. een selectbox (toevoegen aan de nieuwsbrief oid.)
>Logo aanklikbaar maken is een kleine moeite en zal dit morgen meteen aanpasen. Had niet verwacht dat bezoekers hier gewend aan zijn. Zal het voortaan meenemen.
>Voorraad zijn we inderdaad mee bezig omdat wij voornamelijk per collectie aan retailers verkopen. We gaan nu een eigen voorraad voor de webshop beheren omdat sommige kleuren harder lopen dan andere.
>Door vanavond research te doen over optimalisatie ben ik van plan een over ons pagina aan te maken i.p.v. een klein blokje. Hier ga ik alle bedrijfsinformatie vermelden.
>Bestellen knop is niet eens zo gek om meteen aan de winkelwagen te koppellen, alleen kunnen ze dan geen aantal invullen.
>Achteraf betalen was mij niet bekend

> inloggen vergt teveel stappen voor betaling. Wij zijn aan het testen met mailchimp en klanten laten inschrijven als ze een product bestellen d.m.v. een selectbox (toevoegen aan de nieuwsbrief oid.)
4> Kijk veel naar "grote" sites. Daar zijn mensen aan gewend.Perry luijken schreef:Dankje voor je reactie.
>Achteraf betalen was mij niet bekend, zal dit meteen gaan uitzoeken.
> Je kunt een optie maken met xx bestellen. Of je kunt de knop veranderen misschien? Ik vind het persoonlijk verwarrend.
> En de algemene voorwaarden niet vergeten

> Bij veel mensen niet. Tip > Doe rembours €25,00 kosten. Doet niemand het en anders verdien je er nog lekker aan.
>Je kunt mensen ook laten kiezen of ze willen inloggen of niet. "bestellen als gast" "Account aanmaken" weet ik het

Je bent ook altijd vrij om te mailen btw!
info@elecs.nl
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
5Top.
>Ga er nu mee aan de slag om de puntjes wat te verbeteren. Hoop dat het dan duidelijker is voor klant.
>Vind het toch lastig wat je moet aanbieden als checkout. Voorkeur gaat uit naar gast omdat het weer wat stappen scheelt bij het bestellen, met name omdat onze webshop niet onze core-business is, maar gewoon voor "erbij".
>Als ik de nodige aanpassingen heb verricht zal ik hier nog even een bericht posten.
Bedankt voor je mening.
>Ga er nu mee aan de slag om de puntjes wat te verbeteren. Hoop dat het dan duidelijker is voor klant.
>Vind het toch lastig wat je moet aanbieden als checkout. Voorkeur gaat uit naar gast omdat het weer wat stappen scheelt bij het bestellen, met name omdat onze webshop niet onze core-business is, maar gewoon voor "erbij".
>Als ik de nodige aanpassingen heb verricht zal ik hier nog even een bericht posten.
Bedankt voor je mening.