Gaarne tips adviezen en of opmerkingen

1
Dag Allemaal

Ben sinds enkele maanden bezig met mijn muziekinstrumenten online winkel en zou het zeer op prijs stellen enkele tips, adviezen of verbeteringen ik eigenlijk zou kunnen of moeten aanbrengen.

www.musicsteps.nl

Bijvoorbaad dank en een compliment voor de vele goede adviezen die reeds staan op dit leerzame forum.

Vriendelijke groet,

Ron van hal

2
Hey Music Steps, welkom op het forum.

Even een paar eerste indruk puntjes:
  • - Er zit iets niet helemaal goed in de timeline van je flash op de mainpage. Hij schiet eventjes terug in het begin
    - De Hotline-Contact flash lijkt klikbaar maar is dat niet. Het is ook een beetje moeilijk te lezen gezien het zo snel voorbij schiet. Wellicht is het beter om gewoon tekst neer te zetten of misschien een image met tekst er onder?
    - De plaatjes bij 'Services' en 'Hyves' (rechts) staan niet helemaal in het vakje. Misschien kun je deze breder maken of centreren. De invul vakjes bij 'Nieuwsbrief' en 'Aanmelden' lopen juist weer te ver door.
Verder vind ik het aangenaam dat je dezelfde kleuren blijft gebruiken (grijs/zwart met oranje). Ik vind alles ook vrij duidelijk, menu's etc.


Nog een vraagje, puur uit belangstelling; verkoopt zoiets als elektrische gitaren nou echt via internet? Kan me voorstellen dat mensen zoiets echt liever in de winkel aanschaffen. Of is het een stuk goedkoper?

3
Dank je voor de reactie en ga eens kijken wat ik er aan doen kan.

De tijd zal leren hoe de winkel zal gaan lopen, duurdere artikelen gaan minder hard, ben momenteel vooral bezig de vinbaarheid te vergroten, is erg tijdrovend!

Het is best moeijlijk een instrumenten website rustig te houden en overzichtelijk.

Weet ook nog niet of ik hulp ga inschakelen voor een grondige check van de site, is tyoch wel belangrijk, ook voor de vindbaarheid enz,maar vaak erg duur en als startende ondernemers weet je niet of het de inverstering waard is!


Groet
Ron

4
Heb je de CSS, HTML en JS zelf gemaakt? Ziet er allemaal heeeel keurig uit :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

5
Het is een webshop programma, wel uitgebreid, zelf iets maken kan ik niet.

Maar blijft een hoop werkt zo'n site opzetten en invullen, ben ook nog lang niet klaar, denk wel nooit :wink:

Had ca 2 maanden geleden de opzet redelijk staan met nu ca 1500 produkten, komen er 3 leveranciers met prijsverhogingen, kon wel :cry:

Maar zal volgend jaar nog wel erger worden met het dubbele aantal produkten.
Moest even klagen, zo nu weer lekker doorgaan met de hobby :D