2 webwinkeliers zoeken nog 1 of 2 extra deelnemers om samen te gaan verzenden.
We hebben samen al 1000 pakketten per jaar en zoeken nog 1000 pakketjes erbij waardoor we op 2000 komen en voor 4,50 inclusief verzekering en track en trace kunnen gaan verzenden.
Wie wil er meedoen.
Laat je emailadres even achter! Dan hebben we contact
Re: gezamenlijk verzenden in 's-hertogenbosch
2Ken je CheapCargo al? Ons kantoor zit op de Buitenhaven 5 in Den Bosch, kom gerust langs of bel ons even (073 7114477) dan helpen we je graag met de keuze voor de beste vervoerder tegen de beste prijs.
Groet,
Andre
Groet,
Andre
CheapCargo.com | Gemakkelijk pakketten of pallets vanuit uw webshop of bedrijf versturen
3Stuur me gerust een aanbod via de privemodus als je goedkoper kunt dan 4,50 voor 2000 stuks (kleine pakketten) incl verzending en track en trace met vermelding van d evervoerder zodat we ook het servicenivo in kunnen schatten
4Zie dat je ook op Nieuwstraat 34 zit...Nou daar zit ik ook. (Voormalige Pijnpoli)info@doenkracht.nl schreef:Stuur me gerust een aanbod via de privemodus als je goedkoper kunt dan 4,50 voor 2000 stuks (kleine pakketten) incl verzending en track en trace met vermelding van d evervoerder zodat we ook het servicenivo in kunnen schatten
Ik ben er zelf woensdag pas weer , maar een PB-tje is altijd handig

- Advertentie
Wil je zelf je eigen webwinkel maken? Met JouwWeb is dat heel eenvoudig! Dankzij een slimme keuzehulp ontwerp je zelf je eigen thema of huisstijl. De software is technisch volledig doorontwikkeld en naast het Nederlands ook in het Engels beschikbaar. Ruim 250.000 ondernemers gingen je voor!
6Met oude Guldenzegels zeker wel de goedkoopste:)RicardoV schreef:PostNL?