Goedkopere zending vanuit china? Fedex,DHL,UPS,TNT

1
Voor mijn webshop heb ik regelmatig spullen uit Hong Kong nodig.
Mijn huidige zending is 190 $ aan componenten en in totaal is dit ongeveer 4Kg zwaar.
De afmetingen van de doos zijn 30 cm x 30 cm x 10 cm .
Nu heb ik als bedrijf een klantnummer bij fedex en ik hoopte hierdoor iets goedkoper uit te komen maar dit is niet echt het geval. Volgens de Fedex online calculator kom ik op zn 170 euro uit met economy shipping.

Dat is 170/4 = 42.5 euro per kg en dat lijkt me erg veel!
Nu heb ik online nog gekeken of de andere vervoerders goedkoper zijn maar dat is niet het geval.

Heeft iemand anders tips ofzo?

Re: Goedkopere zending vanuit china? Fedex,DHL,UPS,TNT

2
Spikee schreef:Voor mijn webshop heb ik regelmatig spullen uit Hong Kong nodig.
Mijn huidige zending is 190 $ aan componenten en in totaal is dit ongeveer 4Kg zwaar.
De afmetingen van de doos zijn 30 cm x 30 cm x 10 cm .
Nu heb ik als bedrijf een klantnummer bij fedex en ik hoopte hierdoor iets goedkoper uit te komen maar dit is niet echt het geval. Volgens de Fedex online calculator kom ik op zn 170 euro uit met economy shipping.

Dat is 170/4 = 42.5 euro per kg en dat lijkt me erg veel!
Nu heb ik online nog gekeken of de andere vervoerders goedkoper zijn maar dat is niet het geval.

Heeft iemand anders tips ofzo?
Uhu. DHL

Mijn pakket; Wt. 28.162 kg, Dim. 108217 cm3
En deze kost mij, jawel €161.19 (+€10.00 administratie kosten voor BTW inklaring)

En anders zou je chinapost ofzo moeten doen. Moet je wel minimaal een maand wachten voor je het hebt.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goedkopere zending vanuit china? Fedex,DHL,UPS,TNT

5
SendCloud schreef:Vaak hebben de leveranciers in China een beter contract met DHL/UPS/FEDEX omdat zij een groter volume hebben. Daarom zou ik de andere partij ook de verzending laten regelen.
Beste kan je dit regelen via een Agency in Hong-Kong-China. Voor 25 Euro verzorgt B-post al pakketten van en naar Europa.... Kijk eens op parcel.nl Daar verzend ik zelf ook mee naar en uit het buitenland.
www.kalf999.com : Het goedkoopste verzendadres !