Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

2
Ik zou de 2 banners vervangen voor 1, zo dat je producten wat meer omhoog komen.

Menubalk. witte letters op een roze achtergrond, is net aan kwa leesbaarheid

Ik zou ook een tweede menubalk links plaatsen.



Over ons pagina is prima, ik zou bij deze website een bestelling durven plaatsen

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

3
Algeme indruk is goed, toch wat dingen die m.i. wat beter kunnen:
Nieuwe producten staan wat ver onder de slider. De producten met speciale prijs op de homepage lijken onder de banner te vallen, vooral na hover. Bij een hover is het ook niet meteen duidelijk of je naar een detailpagina gaat of dat je het product gaat bestellen, omdat het shopping cart icoontje mee oplicht.

Verder zijn de productfoto's van goede kwaliteit en lijkt de site overzichtelijk in elkaar te zitten. Vreemd dat deze: http://www.bikon.nl/skeelers/compleet/raps-hertz-4x90mm dan weer wat amateuristicher lijkt. Ik vind zelf het tweetblokje op een overzichtspagina nogal afleiden door de donkere kleur (die ook terugkomt in je producten).

Re: Wat vinden jullie van mijn webshop?

4
Bedankt voor jullie reactie!

@vampirelord, je bedoelt de op de homepage? Ondertussen hebben we de producten wat hoger geplaatst, goeie tip dat laat direct zien wat we verkopen. Qua wit regel die er tussen zit, is nog een probleem waar we nog geen oplossing voor hebben.

Kleur heb ik iets donkerder ingesteld, een meer gehoorde opmerking, even een paar dagen aankijken hoe dit staat, het toont wel gelijk iets 'krachtiger'.

Menubalk links gaan we niet doen, op de product pagina's staan die er wel maar op de homepage willen we alles zo strak mogelijk houden.

Het probleem dat na hover het product onder de banner valt is ook opgelost.
Het is zo als je op het plaatje klikt dat je naar het product gaat klik je op het mandje dan ga je direct naar de winkelmand, lijkt me verder duidelijk genoeg.

Het genoemde product was nog een oude / verkeerde foto, vergeten aan te passen gelijk gedaan.

Het tweetblokje laten we nog even staan omdat ik simpelweg geen idee heb waar die anders neer te zetten.

Bedankt voor de feedback tot zover! Heb je meer laat het graag weten!
http://www.bikon.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: [bikon.nl] Wat vinden jullie van mijn webshop?

5
Op zich heel goede shop.

In de algemene voorwaarden staan nog een paar regels met invulinstructies uit de template die je gebruikt hebt, die zou je weg kunnen halen. Ook wat overbodige alinea's (Levering diensten, duur transacties) die wel weg kunnen volgens mij.

De contactpagina kan wat beter opgemaakt worden. Bij mij komt alles onder elkaar. Ik moet helemaal scrollen om te zien dat ik eventueel op afspraak ook bij jullie langs kan komen.
Best haal je het contactformulier daar weg. Die staat immers al op alle pagina's onderaan. Zet bovenaan je adres en openingstijden. Alles zo dat men niet hoeft te scrollen om het contactformulier onderaan te zien.

Misschien de subcatergorieeen ook van een hoofdletter voorzien. De hoofdcategorieeen hebben nu al wel een hoofdletter.

Re: [bikon.nl] Wat vinden jullie van mijn webshop?

7
Iedereen bedankt voor alle input!

Even een update!

De problemen met de 'witregel' zijn nu opgelost, daarbij ook een kleine fout in de uitlijning in de footer.
Algemene voorwaarden geoptimaliseerd
Leveringsduur moet er volgens mij wel in staan.
Contact pagina verbeterd.
Twitter feed andere kleuren gegeven.

Al met al ben ik blij met jullie input! Indien er meer is laat het gerust weten.

Bezoekers aantal zweeft nu tussen de 60-100 (uniek) per dag. Met een marktplaats admarkt en een te goedkope google adword, indexering van de site is denk ik wel voltooid, we komen steeds beter naar voren in de zoekresultaten.
Verkopen beginnen ook te lopen, afgelopen 10 dagen gemiddeld elke dag 2 bestellingen.

Ik mag niet klagen tot nu toe denk ik?
http://www.bikon.nl