Al een tijdje lees ik vol interesse mee op dit forum. Nu vond ik het eens tijd om mij voor te stellen en ook bijdrages te gaan leven aan dit forum.
Mijn naam is Joris en ik ben eigenaar van het webhostingbedrijf Phost.nl. Phost.nl levert sinds 2005 kwaliteit webhosting voor particulieren en MKB. Phost.nl host onder andere ook enkele webwinkels en helpt soms ook klanten met het opzetten hiervan.
Ondanks dat via de website van Phost.nl geen producten worden besteld en verzonden is het verkopen van hostingdiensten via een website zo goed als gelijk aan iedere andere webwinkel.
Hierdoor is er dus grote overeenkomst in bedrijfsprocessen. Door wat zoeken naar o.a. hoe andere werken met (automatische) betalingen ben ik dan ook op dit forum terecht gekomen.
Ik ben dan ook bezig met het kijken naar hoe bestelprocessen nog simpeler/beter kunnen (ondanks dat ik deels vast zit aan een bestaand bestelsysteem). Zo wordt bijvoorbeeld als een klant zich aanmeldt een groot deel van hun adresgegevens automatisch aangevuld en gecontroleerd.
Helaas heb ik ook te maken met frauduleuze bestellingen waar inmiddels enkele geautomatiseerde maatregelen zijn tegen geplaatst. Dit haalt gelukkig de meeste rotte appels die soms voorbij komen er tussen uit.
Ik wil graag uitwisselen hoe processen in zijn werk gaan zodat er van elkaars oplossingen kan worden geleerd.
Groeten,
Joris
http://www.phost.nl/
Re: Eens voorstellen: Joris van Phost.nl
2Welkom, weer eens wat anders dan een "normale" webwinkel.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m